تاریخ انتشار: 1397/04/31 18:53
کد خبر: 137657

دایی: اگر سپاهان قهرمان نشود جای تعجب دارد

مربی سایپا به اظهارات مربی سپاهان علیه او پاسخ داد و اوضاع این باشگاه اصفهانی را برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر مساعد دانست.
دایی: اگر سپاهان قهرمان نشود جای تعجب دارد

محمد دایی در مورد آخرین  شرایط سایپا گفت: خدا را شکر اوضاع خوب است؛ تمرینات منظمی داشتیم و تیم خوبی برای این فصل ساختیم؛ دو اردوی خوب در اردبیل و رامسر برگزار کردیم و تیم را برای شروع بازی‌ها آماده کردیم.

او درباره روند نقل و انتقالات سایپا گفت: تقریبا در چند پست نسبت به سال قبل بازیکن از دست دادیم و در چند پست از فصل گذشته کمبود بازیکن داشتیم که برای جبران آنها نیاز به تعدادی بازیکن بود و تا حدودی توانستیم نفراتی اضافه کنیم ولی در برخی پست‌ها هنوز نیاز به بازیکن داریم تا در فرصت باقی مانده کارمان را پیش ببریم.

مربی سایپا در مورد اظهارات الهویی، مربی سپاهان در پاسخ به صحبت‌های اخیر او عنوان کرد: نمی‌خواستم جواب ایشان را بدهم ولی وقتی مطمئن شدم حرف ایشان نبوده و اظهارات مافوقش را نقل قول کرده، به همین خاطر الان صحبت می‌کنم؛ خیلی دوست داشتم هر کس حرفی دارد خودش جواب بدهد ولی چون اطمینان دارم حرف دیگران بوده و او فقط منتقل کرده، الان حرف می‌زنم.

دایی با بیان اینکه سپاهان تیم بزرگ و ریشه‌داری است، ابراز کرد: اصفهان شهر بزرگی است و تیمی با سابقه دارد که همه علاقه‌مند هستند در آن کار کنند؛ همه این موضوع را قبول دارند و ما هم قبول داریم.

او تصریح کرد: در مصاحبه‌ای که من انجام دادم، منظورم این نبود که سپاهان چقدر خرج کرده یا چرا بازیکن گرفته است؛ سپاهان بعد از یکی، دو سال که نتیجه خیلی خوبی نگرفت، باید تقویت می‌شد و این طبیعی است؛ این تیم و شهر افتخار ایران هستند و باید تقویت شوند؛ ضمنا این مسائل به من ارتباطی ندارد که راجع به آن حرف بزنم؛ از من سوالی راجع به نقل و انتقالات شد و من گفتم یک سری بازیکن می‌خواستیم که سپاهان از نظر مالی قوی‌تر از ما بود و توانست نفرات مد نظرمان را بگیرد.

مربی سایپا تاکید کرد: نمی‌دانم چرا این مسائل به این آقایان برخورده و حرف ما را جدی گرفتند؛ منظورم این بود سپاهان با در اختیار داشتن تماشاگران و اصفهان با این شهر و امکانات خوبی که دارد، تیم بزرگی است و همه بازیکنان و مربیان راغب هستند در آنجا کار کنند.

محمد دایی در خصوص اینکه مربی سپاهان عنوان کرده بازیکنان بخاطر کادر فنی قوی به این تیم آمدند و به سایپا نرفتند، گفت: نمی‌دانم منظور از کادر فنی قوی چیست و کیست؟ چه معیارهایی دارد و این چندساله در تیم‌های پولدار چه موفقیت هایی به دست آورده اند؛ مشک آن است که خود ببوید نه آن که عطار بگوید؛ کادر فنی قوی شاید منظور کادر فنی کرواسی و فرانسه است و هنوز در حال و هوای جام جهانی هستند.

او درباره دادن خودرو به بازیکنان توسط برخی باشگاه‌ها ابراز کرد: ما که چنین چیزی ندیدیم ولی مطمئن هستم اگر در باشگاهی خودرویی می‌دادند، بعضی ها قبل از همه جلوی درب آن باشگاه لحاف انداخته و خوابیده بودند و از هزار جا به مسؤولان این باشگاه پیام می‌دادند تا این تیم را خودشان بگیرند و نمی‌گذاشتند به کسی برسد؛ پس، این ذهنیت را از خودشان دور کنند؛ باز هم می‌گویم نمی‌خواستم جواب این آقا را بدهم ولی چون می‌دانم حرف‌های او برای شخص دیگری بوده، این مسائل را گفتم.به در باید گفت تا دیوار بشنود.

مربی سایپا در پایان گفت: باشگاه و تیم سپاهان با این مدیریت، امکانات، تماشاگر، پشتیبانی و مهره‌های قوی که داشته و جذب کرده، اگر نتواند قهرمان لیگ برتر شود، جای سوال دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzly5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت سنگربان سابق سایپا به جمع شاگردان دایی