تاریخ انتشار: 1397/04/31 10:04
کد خبر: 137719

بازی در پُست تخصصی/شانس به بازیکن پرسپولیس روی آورد!

مدافع جوان پرسپولیس برای حضور در اولین بازی فصل این تیم آماده نشان می دهد.
بازی در پُست تخصصی/شانس به بازیکن پرسپولیس روی آورد!

رقابت های لیگ برتر از روز چهارم مرداد آغاز می شود. تیم پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها، در همین روز و در شهر مشهد به مصاف تیم پدیده می رود.

 

در خصوص ترکیب این فصل پرسپولیس با جدایی ستاره هایی مثل امیری، محرمی، مسلمان و احمدزاده هنوز علامت سوال هایی وجود دارد و باید دید سرمربی کروات این تیم چه نفراتی را جایگزین بازیکنان جدا شده تیمش خواهد کرد. اما پرسپولیس بازی نخست خود در فصل پیش رو را با یک تغییر ناخواسته دیگر آغاز می کند.

 

شجاع خلیل زاده، مدافع میانی سرخپوشان از ناحیه گردن دچار آسیب شده و به احتمال زیاد بازی برابر پدیده را از دست می دهد. در غیاب خلیل زاده، برانکو از محمد انصاری در قلب دفاع کنار سید جلال استفاده می کند و شایان مصلح را در پست دفاع چپ بازی خواهد داد. این اتفاقی است که این روزها در تمرینات پرسپولیس نیز می افتد و مصلح در بازی های درون تیمی به عنوان مدافع چپ تیمی که از نفرات فیکس تشکیل شده، بازی می کند.

 

آمادگی این مدافع خوش استیل پرسپولیس هم در تمرینات بالا بوده و او نشان داده که برای حضور فیکس در اولین بازی فصل خود را مهیا کرده است. این بازیکن جوان اولین فصل خود در پرسپولیس را با حضور در بازی سوپرجام مقابل نفت شروع کرد. در آن بازی برانکو از او در پست تخصصی یعنی دفاع چپ استفاده کرد ولی در ادامه فصل مصلح در پست های زیادی بازی کرد.

 

حالا این بازیکن شمالی سرخ ها امسال هم این شانس را دارد که لیگ را با پست تخصصی خود شروع کند ولی در ادامه احتمالا چالش های دیگری از جمله بازی به جای وحید امیری در خط هافبک و همچنین حضور دوباره در خط حمله انتظارش را خواهند کشید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvbqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصلح: مگر جرأت کری خواندن با سرمربی را هم داریم؟!