تاریخ انتشار: 1397/04/30 22:35
کد خبر: 137751

آخرین فریم از تیم مطرح پایتخت

بازی با سپاهان، آخرین مسابقه‌ای بود که تیم رویایی پرسپولیس کنار هم قرار گرفتند.
آخرین فریم از تیم مطرح پایتخت

 عکس تیمی پرسپولیس مقابل سپاهان، آخرین عکس تیمی پرسپولیس پیش از واقعه است. واقعه‌ای که پرسپولیس را از دو پنجره نقل وانتقالاتی محروم کرد و شروعی برای مشکلات این تیم در فصل جدید بود. بعد از این بازی که مقابل سپاهان انجام شد و حکم محرومیت پرسپولیس اعلام شد بازیکنان از اتحاد و حفظ تیم برای فصل آینده گفتند. گفته می‌شد که همه اعضای تیم پرسپولیس تلاش خواهند کرد تا بهترین ترکیب پرسپولیس با کمترین تغییر به فصل آینده برسد. حالا چند ماه از این عکس گذشته و از بهترین تیمی که پرسپولیس در فصل گذشته داشت ۶ بازیکن حذف شده‌اند.

 

ربیع‌خواه که مصدوم است و نیم‌فصل اول را قطعا از دست خواهد داد و تنها بازیکنی است که ناخواسته حضور در پرسپولیس فصل بعد را از دست داده است. طارمی به عنوان کسی که مسبب تمام این اتفاقات و حاشیه‌ها بوده پیش‌بینی می‌شد اولین بازیکنی باشد که تمرینات فصل جدید را استارت بزند اما او مثل همیشه همه را غافلگیر کرد و اولین بازیکن جداشده پرسپولیس بود. او الغرافه قطر را به عنوان مقصد بعدی انتخاب کرد.

 

صادق محرمی مدت‌ها از پیشنهادی که او از لیگ کرواسی داشت صحبت می‌شد و هر بار زمزمه‌های جدایی‌اش شنیده می‌شد. زمزمه‌هایی که بعد از محرومیت پرسپولیس نه تنها قطع نشد که به جدایی قطعی او رسید. محرمی بعد از آخرین بازی سرخپوشان در آسیا با بازیکنان خداحافظی کرد و سومین جداشده پرسپولیس رویایی بود.

 

محسن مسلمان و برانکو مدت‌ها بود که کارشان به جدایی کشیده بود اما این بار برانکو در نقش غافلگیر کننده هواداران ظاهر شد. با وجود تمام مشکلاتی که وجود داشت تصور بر صلح صوری و موقت بود اما این بار هم تصورات برعکس رقم خورد و برانکو صراحتا اعلام کرد که نیازی به مسلمان ندارد تا او راهی ذوب‌آهن شود.

 

یکی از عجیب‌ترین جداشده‌های پرسپولیس فرشاد احمدزاده بود. بازیکنی که بعد از یک پیشنهاد از لهستان راهی این کشور شد تا در تیمی ناشناخته فوتبالش را بگذراند.

 

وحید امیری آخرین بازیکن جداشده از این جمع بود. بازیکن بی‌حاشیه‌ای که با سروصدای زیاد به پرسپولیس آمد و در نهایت هم با سروصدای زیاد از این تیم جدا شد. تنها بازیکنی که برانکو بعد از جدایی او در مورد رفتنش و ناراحتی‌هایش از این جدایی صحبت کرد تا مشخص شود آخرین جداشده قرمزها، مهم‌ترین آن‌ها بوده است. بازیکنانی که همه آنها مقصدی را انتخاب کردند که نمی‌توان خیلی در مورد انگیزه پیشرفت آنها صحبت کرد و با این حال مسائل مالی و انگیزه‌های دیگر باعث شد تا آنها جدایی را به ماندن ترجیح داده و پرسپولیس را با بازیکنان باقی‌مانده و یک نیم فصل محرومیت تنها بگذارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bwln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیپور:  مطمئن باشید رونالدو لیگ ایتالیا را هم منفجر خواهد کرد