تاریخ انتشار: 1397/04/29 21:33
کد خبر: 137899

تکذیب بازگشت پولادی به ایران/ مهرداد بی اطلاع از پست اینستاگرامی

در شرایطی که انتشار یک پست اینستاگرامی، بحث های متفاوتی را در فضای مجازی شکل داده بود، مهرداد پولادی بازیکن تیم بانکوگ تایلند، از این پست و محتوای آن ابراز بی اطلاعی می کند .
تکذیب بازگشت پولادی به ایران/ مهرداد بی اطلاع از پست اینستاگرامی

روز گذشته پس از مدت ها بی اطلاعی از مدافع چپ تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل و جام ملت های آسیا 2015، پستی در یک صفحه اینستاگرام منتسب به مهرداد پولادی منتشر شد که از علاقه این بازیکن برای بازگشت به ایران خبر داد.

 متنی که در این صفحه منتشر شده، خبر از بازگشت پولادی داده و اینکه او جوانی کرده و از تصمیم هایی که گرفته پشیمان است. حتی به نقل از پولادی نوشته شده قرار است به ایران بیاید و به مدت شش ماه سربازی برود و سپس کارت پایان خدمتش را بگیرد.؛با این حال مهرداد پولادی هیچ اطلاعی از منبع انتشار این پست ندارد و از این موضوع ابراز بی اطلاعی می کند.

پولادی این روزها در تیم بانکوک تایلند عضویت دارد، که در پایان هفته بیست و سوم، رتبه دوم رقابت ها را از آن خود کرده و پولادی نیز همچنان یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد.

البته طی دو فصل گذشته مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی سبب شد تا پولادی کمتر فرصت حضور در میادین را پیدا کند. این بازیکن در فصل گذشته تنها 4 دیدار که از ابتدا وارد میدان شده بود برای تیم بانکوگ تایلند انجام داد و امسال نیز تنها 4 بار توانسته وارد زمین شود، اما برخلاف اخباری که در مورد تیم نداشتن این بازیکن منتشر شده بود، پولادی 6 روز پیش و در آخرین دیدار تیم بانکوگ تایلند هم به میدان رفت و تا دقیقه 78 نیز در زمین حضور داشت.

پولادی که در تیم ملی ایران توسط کی روش در پست دفاع چپ به کار گرفته می شد، در تایلند و توسط مربی تیم بانکوگ در سه پست دفاع چپ، وینگر چپ و همینطور هافبک تدافعی به کار گرفته می شود.

به نظر می رسد شخصی که این پیج را مدیریت می کند، با دنبال کردن نزدیکان پولادی توانسته تا حدودی به اکانتی که ساخته، اعتبار بخشد و روز گذشته نیز انتشار محتوایی که اشاره به بازگشت پولادی و پشیمانی او داشت، واکنش های فراوانی را ایجاد کرد که توسط ملی پوش سابق ایران تکذیب شد.

گفتنی است دفاع چپ سابق تیم ملی بعد از حضور در جام ملتهای آسیا در استرالیا ترجیح داد به دلیل مشکلات خدمت سربازی که برای او ایجاد شده بود، به ایران نیاید و در قطر بماند و برای الشحانیه بازی کند؛ از آن تاریخ به بعد، هر از چند گاهی اخبار متفاوتی درباره پولادی شنیده شد، اما همچنان دوری این بازیکن از ایران ادامه پیدا کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bwbk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بحران تحریم؛ پول به حساب کی‌روش انتقال داده نمی شود