تاریخ انتشار: 1397/04/29 10:17
کد خبر: 137996

غول چراغ جادو در دست سپاهان و امیر قعه نویی!

​سپاهان اصفهان در تابستان فصل جاری یکی از موفق ترین باشگاه های داخلی بود که به تمام اهداف خود دست پیدا کرد!
غول چراغ جادو در دست سپاهان و امیر قعه نویی!

 سپاهانی ها  از پشت سر گذاشتن فصل بسیار بد و غیر قابل توجیه بار دیگر تمام قدرت خود را به کار گرفته اند تا به روزهای اوج بازگردند؛ خرید های سنگین و بی شمار و ساختن تیمی پر مهره و اهدا آن به امیر قلعه نوعی خود گویای تمام ماجرا است!

در گذشته و در آخرین دوران حضور ژنرال در اصفهان، دلخوری شدیدی میان او و هواداران این باشگاه پر هوادار شهرستانی حاصل شد، دلخوری که در مقطعی از فصل حتی می توانست به ادعای خود لیدر های نقش جهان، به خون و خونریزی بدل شود؛ که در نهایت با جدایی قلعه نوعی این ماجرا ختم به خیر شد.

آشتی دوباره هواداران سپاهان با ژنرال خود چالشی بزرگ است! امروز نمی توان خیلی شرایط جاری را مد نظر قرار داد؛ چرا که خرید های پی در پی نگاه ها را به حاشیه رانده است و هنوز اصفهانی ها روز بد تیم خود را ندیده اند! روز بدی که با امیر قلعه نوعی باز هم تجربه خواهد شد و در آن روز می بایست واکنش ها را مورد بررسی قرار داد.

ابراهیم صالحی،  سجاد شهباززاده،  سید پیام نیازمند،  محمد ایران‌پوریان، کی‌روش استنلی سوارز، شهاب عادلی، خالد شفیعی، مهدی کیانی،محمد کریمی، بختیار رحمانی، تنها بخشی از خرید های سپاهان هستند! ستاره ها صرفا موفقیت ساز نیستند، این مسئله ای است که باشگاه های ایرانی به خوبی آن را می دانند، اما ماجرای امیر اصفهانی ها بسیار متفاوت است! او به خوبی می داند که از ستاره چگونه کار بگیرد و آن ها را به جایگاه مناسب برساند، اما قلعه نوعی توان مقابله با فشار هواداران مغرور سپاهان را دارد؟!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458npm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار دوستانه سپاهان با تیم گمنام از کشور غنا