تاریخ انتشار: 1397/04/28 22:13
کد خبر: 138026

کواچ:پنجره نقل و انتقالات هنوز باز است و شاید اتفاقی رخ دهد

سرمربی جدید بایرن‌مونیخ برای فصل پیش‌رو اهداف جاه‌طلبانه‌ای را دنبال می‌کند.
کواچ:پنجره نقل و انتقالات هنوز باز است و شاید اتفاقی  رخ دهد

نیکو کواچ  در کنفرانس خبری در سمت سرمربی جدید باشگاه بایرن‌مونیخ  از علایق و آرزوهایش در فصل پیش‌روی بوندس‌لیگا گفت.

 او در این باره اظهار داشت: از اوضاع راضی هستم. انتظار داشتیم بازیکنان و تیم ملی آلمان با صعود به مراحل بعدی جام‌جهانی، حضور طولانی‌تری در روسیه داشته باشند. پس از مشورت با مانوئل نویر نتیجه گرفتیم  ملی‌پوشان بایرن را با خودمان به آمریکا نبریم. آن‌ها از تاریخ 25 جولای، همین جا در مونیخ با پیتر هرمان در کنار برخی از بازیکنان زیر 19 و 23 سال تمرین خواهند کرد. سپس در تاریخ  اول آگوست با هم ادغام خواهیم شد. در این مدت، ملی‌پوشان کمی از فوتبال فاصله خواهند گرفت و به آرامش خواهند رسید.

 کواچ در ادامه افزود: خامس بازیکن قرضی ما از رئال مادرید نام دارد و باید برای بایرن بازی کند. ما بندی در مورد رودریگس بندی داریم که یا آن را فعال خواهیم کرد یا خیر اما به وضوح مشخص است او همین جا می‌ماند.نمی‌توانم درباره خرید پاوار فرانسوی اظهار نظر کنم. او بازیکن خیلی خوبی است و در جام جهانی پیشرفت خودش را نشان داد. تیمی متشکل از 22 بازیکن در اختیار داریم و راضی نگه داشتن همه آن‌ها کار دشواری خواهد بود. ما از نفر جدیدی صحبت نمی‌کنیم.

 مرد کروات در پایان اظهار داشت: نهایت ظرفیت یک تیم  22 نفر است؛ به ویژه اگر 22 ورزشکار سطح بالا در اختیار داشته باشد. اگر همه خوب باشند، باید 6 نفر را نه به خاطر عملکرد  بلکه به صورت چرخشی در خانه بگذارم. شرایط تیم خوب است و بازیکنان جوان هم با نهایت توان تمرین می‌کنند. پنجره نقل و انتقالات هنوز باز است و شاید اتفاقی  رخ دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27armd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 خامس نمیتواند به رئال مادرید بازگردد