تاریخ انتشار: 1397/04/25 23:03
کد خبر: 138471

آخرین وضعیت باشگاه گل گهر از زبان جواهری

مدیرعامل گل گهر سیرجان بعد از دیدار دوستانه تیمش مقابل پرسپولیس به صحبت در خصوص برنامه‌های این باشگاه پرداخت.
آخرین وضعیت باشگاه گل گهر از زبان جواهری

محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان درخصوص آخرین وضعیت این باشگاه خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه در نیم فصل دوم فصل گذشته لیگ یک در رده سوم قرار گرفتیم تصمیم گرفتیم که 70 تا 80 درصد بازیکنان را حفظ کنیم و کادر را نیز تمدید کردیم و انتظار داریم که امسال نتایج بهتری را نسبت به سالیان گذشته کسب کنیم.

وی در خصوص بازی با پرسپولیس گفت:پرسپولیس یکی از بهترین تیم های ایران می باشد و نتایج چند سال اخیر آنها هم گویای این است که قرمزپوشان پایتخت در بهترین شرایطی خود در طی یک دهه گذشته هستند و خوشحالم که امروز با این تیم قدرتمند بازی کردیم و بچه ها توانستند با آنها یک بازی منطقی را انجام دهند.

مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در ادامه افزود: باتوجه به اینکه بازیکنان تازه از فشار سنگین تمرینات بدنسازی بیرون آمدند و فشار سنگین روی بازیکنان بود ولی نیاز است که تیم در برخی نقاط تقویت شود و انشالله تا دو سه هفته‌ای که زمان باقی است تا شروع مسابقات، این نقاط ضعف نیز ترمیم خواهد شد.

مدیرعامل گل گهر درخصوص هدف این باشگاه در مسابقات لیگ یک نیز گفت: ما بازیکنان بومی فصل قبل را حفظ کردیم و تعداد زیادی از بازیکن جوان به تیم اضافه کردیم. ما خواهیم جنگید و هدف ما جنگیدن با سایر تیم‌ها است و اینکه در جایگاه مناسبی در جدول قرار گیریم حال که منجر به صعود شد که چه بهتر ولی تلاشمان را می‌کنیم تا جزو مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ یک باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zmq5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهندس جواهری: انتظار داریم گل گهر امسال بهترین نتایج را بگیرد/ بازهم بازیکن جدید جذب خواهیم کرد