تاریخ انتشار: 1397/04/25 21:12
کد خبر: 138484

ستاره پرسپولیس منتظر است به روزهای برزخی خود پایان بدهد

بعد از نزدیک به دو سال دوری از میادین اکنون بدون شک سرمدار بازیکنانی است که برای آغاز لیگ لحظه شماری می‌کند.
ستاره پرسپولیس منتظر است به روزهای برزخی خود پایان بدهد

امید عالیشاه بعد از درخواست برای حضور در خدمت سربازی هرگز تصور این روزهای برزخی را نمی‌کرد اما شرایط به سخت‌ترین شکل ممکن برای او پیش رفت. او که حتی در چند دیدار ابتدایی سرخپوشان تبریزی در قامت سرباز به میدان رفته بود و موفق به گلزنی نیز شده بود، با حکم محرومیت این باشگاه مجبور به دوری از ترکیب شد. عالیشاه که انتخاب تراکتورسازی را با دو هدف بالا بردن شانس حضور در تیم ملی و پایان کابوس خدمت سربازی قبول کرده بود با این حکم باید یک فصل دور از میادین می‌ماند. جالب اینکه او حتی در این مدت پیشنهاد حضور در دیگر تیم‌های نظامی را با توجه به حضورشان در دسته پایین‌تر نپذیرفت.

 

 

دوران محرومیت تراکتورسازی به پایان رسید و در شرایطی که تصور می‌شد عالیشاه بتواند در کنار گل محمدی به روزهای خوب گذشته بازگردد مصدومیت او را اینبار با بدشانسی دوباره‌ای مواجه کرد. اتفاقی که بار دیگر یک دوری نیم فصلی را برای او در پی داشت.

 

 

روزها گذشت و او اکنون با دریافت کارت پایان خدمت بار دیگر به جمع سرخپوشان بازگشته و شماره 2 محبوب خود را نیز برتن کرده است. با این امید که بتواند روزهای تلخ گذشته را با عملکردی بالاتر از حد درخشان به فراموشی بسپارد. عملکردی که طی مدت اردوی پیش فصل تا به امروز مورد توجه برانکو ایوانکوویچ نیز قرار گرفته است. عالیشاه اکنون بیش از هر بازیکنی برای سوت شروع مسابقات فصل هجدهم لحظه شماری می‌کند تا به روزهای برزخی خود پایان بدهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lp7pr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهره تأثیرگذار سرخپوشان بی صبرانه منتظر شروع فصل جدید است!