تاریخ انتشار: 1397/04/24 19:21
کد خبر: 138691

پیروزی عجیب در خلال جام جهانی؛ اورتون 22 - ایردنینگ 0

در خلال برگزاری جام جهانی خبری عجیب مخابره شد؛ اورتون با نتیجه 0-22 در یک دیدار تدارکاتی پیروز شد.
پیروزی عجیب در خلال جام جهانی؛ اورتون 22 - ایردنینگ 0

اگرچه تب و تاب برگزاری مراحل پایانی جام جهانی بسیار داغ است، اما تیم های باشگاهی نیز در حال مهیا شدن برای آغاز فصل جدید هستند و چند روز قبل اورتون در روزی که کوین ویرالس تنها با 45 دقیقه بازی کردن موفق به زدن 5 گل شده و 3 بازیکن نیز هت تریک کردند، با 22 گل تیم ایردنینگ اتریش را در دیداری دوستانه مغلوب کرد.

اگرچه تغذیه و دوری از مواد قندی از اولین اصول تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه ای است، اما در اتریش شرایط و سبک زندگی به گونه ای دیگر بوده و دیوید گابریل دروازه بان نگون بخت ایردنینگ از شرایط عجیب تغذیه خود پرده برداشته است.

دیوید گابریل مدعی شد مشروبات الکلی و کباب، 2 بخش ویژه و تفکیک ناپذیر برنامه غذایی او هستند اما شرایط دیگر بازیکنان نیز تفاوت چندانی با وی نداشته و غذاهایی پرکالری مانند استیک و انواع برگرها، برنامه روزانه غذایی بازیکنان این تیم را تشکیل می دهند.

اما این بازیکنان آینده جالبی را برای خود متصورند. مدافع 16 ساله این تیم برند ریندلر، آرزوی بازی کردن در لیگ قهرمانان را دارد و جاکوب پیکلباور 17 ساله نیز همین جاه طلبی ها را در ذهن خود پرورش می دهد. لورنز آلتنبرگر مدافع ایردنینگ همچنین می خواهد در آینده در بوندسلیگا بازی کند اما همه بازیکنان این تیم چنین آرمان های رویایی را در سر ندارند.

دومینیک پوی هافبک این باشگاه اذعان می کند که تنها هدفش از ورزش فقط لذت بردن از فوتبال است. بارسلونا، بایرن مونیخ، منچستر سیتی، منچستر یونایتد، چلسی و لیورپول تیم های محبوب بازیکنان تیم اتریشی هستند و جالب اینجاست هالنس وارنر کاپیتان ایردنینگ هوادار تیم ملی ژاپن است.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vmxyp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسوایی جدید فوتبالیست مشهور؛ این بازیکن در زمره بی اخلاق ترین و رسواترین فوتبالیست های دنیا قرار گرفت!

رونی:اورتون مرا نخواست من هم راهی آمریکا شدم
دلخوری وین رونی از بی‌مهری اورتون