تاریخ انتشار: 1397/04/21 16:56
کد خبر: 139174

جزئیاتی خواندنی از قرارداد مجید حسینی با ترابوزان ترکیه/ از رقم قرارداد تا آپشن‌های اروپایی

سیدمجید حسینی با وجود ادعای مدیران باشگاه استقلال مبنی بر اینکه اجازه جدایی ندارد با باشگاه ترکیه‌ای به توافق نهایی رسیده و حتی پیش‌قرارداد خود را نیز امضا کرده است.
جزئیاتی خواندنی از قرارداد مجید حسینی با ترابوزان ترکیه/ از رقم قرارداد تا آپشن‌های اروپایی

 ترابوزان اسپور باشگاهی است که رسانه‌های ترکیه از آن به عنوان مقصد نهایی مدافع جوان ایرانی نام می‌برند، ادعایی که به تأیید سران این باشگاه نیز رسید تا جایی که مسئول اصلی نقل و انتقالات این باشگاه معروف ترکیه در گفتگو با یکی از رسانه‌های منتسب به باشگاه جزئیات جدیدی از توافق با سیدمجید حسینی و همین‌طور باکاری کانه از بورکینافاسو را منتشر کرد. مدافع ملی‌پوش استقلال که طی دو روز گذشته نشست‌های زیادی با سران استقلال داشت بنا به ادعای رسانه‌های ترکیه امروز باید خود را در اردوی آماده‌سازی اسلوونی به سرمربی ترابوزان اسپور معرفی و چالش جدید دوران فوتبالی خود را آغاز کند. از همین‌رو سایت HabeerTurk در گزارشی مفصل پیرامون خرید‌های جدید ترابوزان جزئیاتی جدید از قرارداد سیدمجید حسینی را منتشر کرد.

سه ساله با پرداختی ۲۵۰ هزار یورو خالص

مدافع ۲۲ ساله ایران و باشگاه استقلال بعد از بازی‌های خوب در جام جهانی که به ادعای خودش تنها با اتفاقی عجیب برای هم‌باشگاهی باتجربه‌تر در تیم ملی ایران فرصت بازی در روسیه را به دست آورد در توافق با ترابوزان اسپور قراردادی سه ساله به امضا رسانده که طبق بند‌های این قرارداد باشگاه ترکیه‌ای برای هر فصل ۲۵۰ هزار یورو خالص به این بازیکن پرداختی خواهد داشت ضمن اینکه آپشن‌هایی نیز برای او در راه افزایش این رقم تا ۳۵۰ هزار یورو در نظر گرفته است از جمله حضور در بیش از ۵۰ درصد بازی‌های فصل، قهرمانی در جام‌های داخلی و کسب سهمیه حضور در بازی‌های اروپایی.

پول رضایتنامه بر عهده ترابوزان

توافق مالی با مدافع تیم ملی ایران در حالی به دست آمد که باشگاه ترابوزان توافق با استقلال برای پول رضایتنامه را خود بر عهده گرفت، رقمی که گفته می‌شود مبلغی حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار یورو خواهد بود از همین‌رو نماینده ترابوزانی‌ها از دو روز گذشته به صورت مرتب با سران باشگاه استقلال در ارتباط است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن رضایتنامه را دریافت و زمینه صدور ITC این بازیکن را فراهم کند. در این بین گفته می‌شود ممکن است بندی در قرارداد دو باشگاه پیرامون ترانسفر بعدی سیدمجید حسینی هم گنجانده شود که سودی از انتقال بعدی به استقلال ایران هم برسد.

حسینی مسافر اسلوونی می‌شود

سیدمجید حسینی و باکاری کانه دو خرید پرسر و صدای ترابوزان بنا بر هماهنگی‌های به عمل آمده از امروز باید به اردوی آماده‌سازی ترابوزان در اسلوونی اضافه شوند. این دو نفر که از باشگاه‌های استقلال ایران و سلتاویگو اسپانیا جذب شده‌اند از چند روز قبل مدارک‌شان را برای دریافت ویزای سفر به اسلوونی در اختیار باشگاه ترکیه‌ای قرار داده و طبق برنامه‌ریزی انجام شده امروز باید از طریق استانبول راهی اردوی ترابوزان شوند تا از فردا استارت خود با تیم جدیدشان را بزنند. باکاری کانه با ۶۰۰ هزار یورو و سیدمجید حسینی با ۲۵۰ هزار یورو پیراهن ترابوزان را بر تن خواهند کرد که قرارداد آن‌ها در حال ثبت در سایت رسمی فدراسیون ترکیه است.

اوزکان سومر: از خرید مدافع ایران راضی هستیم

مسئول نقل و انتقالات باشگاه ترابوزان اسپور در گفت‌وگویی که با سایت‌های ترکیه‌ای داشت رسماً خرید این دو بازیکن را تأیید کرد و پیرامون روند امضای قرارداد و مراسم معارفه آن‌ها حرف‌های جالبی زد. اوزکان سومر گفت: «واقعاً از این دو خرید راضی و شگفت‌زده هستیم، چون فکر نمی‌کردیم همه چیز به این سرعت عملی شود. سیدمجید حسینی ملی‌پوش ایرانی ما محسوب می‌شود که بعد از بازی با ترکیه قبل از جام جهانی مذاکرات اولیه را با او آغاز کردیم و الان از خرید او بسیار راضی هستیم، چون می‌دانیم چه جواهر ارزشمندی است ضمن اینکه باکاری کانه هم با تجربیات فراوانی که در لیگ‌های معتبر کسب کرده می‌تواند مهره کارآمدی برای ما در فصل آتی سوپرلیگ ترکیه باشد».

شماره ۵ ترابوزان برای مدافع استقلال

مسئولان باشگاه ترابوزان با همکاری اسپانسر البسه خود درصدد ارائه پیراهن شماره ۵ با نام سیدمجید حسینی به طرفداران خود از طریق فروشگاه‌های رسمی این باشگاه در شهر ترابوزان هستند. حسینی که در استقلال شماره ۵ را بر تن داشت حالا تصمیم گرفته در اولین تجربه لژیونری هم با این شماره پیراهن به میدان برود به این امید که انتخاب خوش‌یمنی برای او باشد تا ترابوزان برای او سکوی پرتابی در راه حضور در باشگاه‌های بزرگ اروپایی شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276qve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره استقلال در آستانه عقد قرارداد با تراکتورسازی
اختصاصی فرتاک ورزشی|