تاریخ انتشار: 1397/04/19 13:17
کد خبر: 139528

برانکو به مدیران پرسپولیس؛ بیرانوند را می‌خواهم، رضایتنامه ندهید!

پرسپولیس تهران در ادامه بازی‌های دوستانه خود در کرواسی مقابل تیم آلومینیج اسلوونی شکست سنگین ۵ بر یک را تجربه کرد.
برانکو به مدیران پرسپولیس؛ بیرانوند را می‌خواهم، رضایتنامه ندهید!

 گرچه سرخپوشان در این دیدار تدارکاتی ترکیبی متفاوت با بازی‌های دوستانه قبل را چیده بودند، اما به هر حال خوردن ۵ گل از تیم هشتم لیگ اسلوونی جالب نبود!

یکی از مشکلات پرسپولیس در این دیدار عملکرد ضعیف بوژیدار رادوشوویچ، گلر کروات این تیم بود که باعث نگرانی برانکو شد. این در حالی است که طی روز‌های گذشته خبر می‌رسید علیرضا بیرانوند با دو پیشنهاد از ایتالیا و اسپانیا مواجه شده و رضایتنامه می‌خواهد. قرار است اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای برگزار کرده و درخصوص صدور یا عدم صدور رضایتنامه علیرضا بیرانوند تصمیم‌گیری کنند. 

اما جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس یک مخالف جدی دارد. او کسی نیست مگر برانکو، سرمربی تیم که پس از شکست ۵ بر یک مقابل حریف اسلوونی از کرواسی با مدیران پرسپولیس تماس گرفته و اعلام کرده است: «بیرانوند را می‌خواهم، به او رضایتنامه ندهید!» شاید حق با برانکو باشد. پرسپولیس بازی‌های سخت و حساسی در لیگ قهرمانان آسیا و حتی لیگ برتر (با توجه به محرومیت پرسپولیس) پیش رو داشته و بوژو (رادوشوویچ) هم نشان داده نمی‌تواند جای بیرانوند را پر کند؛ بنابراین سرمربی پرسپولیس حق دارد مخالف جدی جدایی علیرضا بیرانوند باشد. این در حالی است که دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس تا سال ۱۴۰۰ با پرسپولیس قرارداد داشته و بدون رضایتنامه باشگاه قادر به جدایی نیست. شاید این هم از بدشانسی علیرضا بیرانوند است که بوژیدار رادوشوویچ در بدترین زمان ممکن در کرواسی گل خورد و...!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/398kne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به ترکیب پرسپولیس درصورت بسته ماندن پنجره/ نامطلوب برای آسیا