تاریخ انتشار: 1397/04/18 13:45
کد خبر: 139679

کوتینیو از بارسا جدا می شود؛ بازهم پای PSG در میان است!

پس از جذب نیمار در تابستان سال گذشته، حالا باشگاه پاریسی به دنبال به خدمت گرفتن فیلیپه کوتینیو خواهد بود.
کوتینیو از بارسا جدا می شود؛ بازهم پای PSG در میان است!

"، پاری سن ژرمن بار دیگر بارسا را تهدید می‌کند. یک سال پس از جذب نیمار با پرداخت رقم فسخ 222 میلیون یورویی ستاره برزیلی، باشگاه متمول پاریسی که متعلق به یکی از شیوخ قطری است، به نظر تلاشی دیگر برای جذب دیگر ستاره بارسا خواهد کرد.

طبق ادعای موندو دپورتیوو، پاری سن ژرمن پیشنهادی 270 میلیون یورویی برای ایجنت کوتینیو ارسال کرده است. در حقیقت از سوی ناصر الخلیفی، مدیریت باشگاه، هنوز تماس مستقیمی با نوکمپ صورت نگرفته تا مراحل جدایی ستاره برزیلی شروع شود. در کنار دیگر چیزها، بند فسخ کوتینیو 400 میلیون یورو است که خیال بارسا از بابت تکرار شدن موضوع نیمار راحت تر است.

در حقیقت موضوع خرید کوتینیو، استراتژی باشگاه در قبال نیمار است. یک سال پیش از انتقال نیمار با پرداخت بند فسخ او عملیات جذب او شروع شده بود. در ابتدا در ایبیزا مذاکرات صورت گرفت و سپس در سائوپائولو ولی در ابتدا نیمار تصمیم گرفت در بارسا بماند، هر چند یک سال بعد نظرش را عوض کرد.

 

بارسا در ابتدا قصد داشت در تابستان کوتینیو را به خدمت بگیرد ولی از ترس ورود رئال و پاری سن ژرمن به این انتقال، در نهایت به کوتینیو گفت که در ژانویه درخواست جدایی بدهد و از تیمش جدا شود. کوتینیو نیز این کار را کرد و پیشنهاد نجومی احتمالی پاری سن ژرمن و رئال را که در تابستان قرار بود به او ارائه شود رد کرد.

پاری سن ژرمن انگیزه دیگری نیز از این انتقال دنبال می‌کند و آن، راحت شدن خیالشان از ادامه حضور نیمار است. باشگاه بر این باور است که جذب دوست صمیمی نیمار می‌تواند ادامه حضور ستاره برزیلی در این تیم را تضمین کند. این در حالیست که رئال به نیمار به عنوان جانشین احتمالی رونالدو نگاه می‌کند و ستاره برزیلی را برای پر کردن جای خالی سی آر سون در نظر دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4db9dp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فیفا شکایت نیمار از بارسلونا را رد کرد!