تاریخ انتشار: 1397/04/16 11:11
کد خبر: 140000

سقوط به لیگ دسته یک؛خطری که سرخپوشان تبریزی را تهدید میکند!

اعضای کادرفنی سابق تراکتورسازی با شکایت از این باشگاه باعث دردسر مسئولان سرخپوشان تبریزی شده اند.
سقوط به لیگ دسته یک؛خطری که سرخپوشان تبریزی را تهدید میکند!

اعضای سابق کادرفنی تراکتورسازی که در لیگ شانزدهم در این تیم فعالیت می کردند به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود به فدراسیون فوتبال شکایت کرده اند و حالا حکم کمیته تعیین وضعیت برای آنها به ضرر تراکتورسازی صادر شده است.

 

علاوه بر امیر قلعه نویی سرمربی سابق تراکتور، کادرفنی او یعنی میگوئل تکسیرا، روی تاوارس، بیاض پورممی، سعید الهویی و سیامک قلیچ خانی نیز از این باشگاه شکایت کردند و حکم کمیته تعیین وضعیت درباره آنها صادر می شود. البته در این بین تاوارس و تکسیرا پول شان را به دلیل شکایت از مسئولان پیشین باشگاه به فیفا دریافت کردند اما سایرین هنوز طلبکار هستند.

 

در حکمی که فدراسیون فوتبال برای تراکتورسازی صادر کرده آمده که باشگاه اگر در مدت زمان معلوم طلب این مربیان را پرداخت نکند، بدون ابلاغ مجدد مطابق ماده 89 مقررات انضباطی در مرحله اول این باشگاه با کسر امتیاز و یا محرومیت از نقل و انتقال بازیکن مواجه می شود. در صورتی تمرد از اجرای حکم فدراسیون می تواند تراکتورسازی را به یک دسته پایین تر تنزل بدهد!

 

باید دید در واکنش به این موضوع مسئولان تراکتورسازی چه اقدامی خواهند کرد. بی تردید با توجه به سخت گیری کمیته تعیین وضعیت فدراسیون در بحث مطالبات اگر پرداختی به کادرفنی سابق این باشگاه انجام نشود، احتمالا مشکلات بعدی گریبان گیر این تیم خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45g5ao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی قرمزها حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده است!