تاریخ انتشار: 1397/04/10 18:12
کد خبر: 140855

واکنش خداداد عزیزی به گرفتن جای علی کریمی؛ خجالت آور است!

خداداد عزیزی می گوید که با علی کریمی تماس نگرفته چون گرفتن جای او در سپیدرود برایش خجالت آور بوده است.
واکنش خداداد عزیزی به گرفتن جای علی کریمی؛ خجالت آور است!

باشگاه سپیدرود یکی از عجیب ترین باشگاه های فوتبال ایران به شمار می رود؛ باشگاهی که هنوز مالکیت آن به طور کامل مشخص نشده است. 

برطبق آخرین اخبار محمد نوین براساس مدارک قانونی مالکیت باشگاه را در اختیار گرفته و با خداداد عزیزی نیز به توافقات اولیه برای حضور روی نیمکت تیم دست یافته است و در سوی دیگر تن زاده مالک فصل گذشته این باشگاه شمال کشور در حال پیگیری قانونی است و با شکایتی که تنظیم کرده، فعلا تیم قرمزپوشان رشت از پنجره نقل و انتقالات محروم است.

با این حال خداداد عزیزی در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده که به توافق با مدیرعامل باشگاه دست یافته و پس از معارفه که پیش از تمرین فردا برگزار می شود، کار خود را در این باشگاه شروع می کند.

عزیزی در پاسخ به این سوال که جای کریمی را در سپیدرود در شرایطی گرفته که هنوز به طور کامل مشکلات این چهره با مدیران قبلی باشگاه خاتمه نیافته و اینکه آیا از او اجازه گرفته یا خیر، به خبرگزاری تسنیم گفته است: « واقعیتش را بخواهید چون رویم نشد، با کریمی صحبت نکردم و تماس نگرفتم. از نظر ما قشنگ نیست که دوستی جای دوست دیگری را بگیرد، اما کار است و ممکن است فردا روزی فرد دیگری جای ما را بگیرد.».


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dbyrp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران سپیدرود خواهان بازگشت علی کریمی شدند