تاریخ انتشار: 1397/04/01 20:42
کد خبر: 142415

مربی تیم ملی استرالیا؛ سرمربی آیندهوون هلند شد

مارک فن بومل، کاپیتان اسبق تیم ملی هلند به عنوان سرمربی تیم آیندهوون انتخاب شد و بعد از پایان جام جهانی کار خود را در این تیم شروع می‌کند.
مربی تیم ملی استرالیا؛ سرمربی آیندهوون هلند شد

مارک فن بومل، ستاره سابق تیم ملی هلند و دستیار حال حاضر فن مارویک در تیم ملی استرالیا با قراردادی سه ساله به عنوان سرمربی تیم آیندهوون هلند انتخاب و جانشین فیلیپ کوکو شد. کوکو همراه با آیندهوون قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرد و حالا به عنوان سرمربی تیم فنرباغچه ترکیه انتخاب شده است.

حال مدیر آیندهوون در این خصوص گفت: ما می‌دانستیم یک روزی کوکو تیم ما را ترک می‌کند. به همین دلیل جست و جوی خود را برای یافتن یک جایگزین مناسب آغاز کرده و فن بومل را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم. او آماده پشت سر گذاشتن یک چالش جدید است. وی تجربه‌های زیادی از حضور در فوتبال به دست آورده و می‌تواند همراه با باشگاه آیندهوون موفقیت‌های خوبی را به ارمغان آورد.

فن بومل در حال حاضر دستیار فن مارویک در تیم ملی استرالیا است و جام جهانی را تجربه می‌کند. او پیش از این هدایت تیم زیر 19 ساله‌های آیندهوون را بر عهده داشت و با این تیم قهرمانی به دست آورده بود. به همین دلیل برنامه‌هایی برای رسیدن به سرمربیگری این تیم داشت و حالا این فرصت را دارد برنامه‌های مورد نظر خود را پیاده کند. وی به مدیران باشگاه آیندهوون گفته است در حال حاضر تمام تمرکز بر روی کسب موفقیت همراه با تیم ملی استرالیا در روسیه است و پس از اتمام جام جهانی کار خود در این باشگاه را شروع می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oyl7o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام برنامه تیم ملی و زمان حرکت به سمت روسیه