تاریخ انتشار: 1397/04/01 11:10
کد خبر: 142497

آزمون دوباره «عزیز» ایران شد!

طرفداران تیم ملی وارد عمل شدند تا به مهاجم ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انرژی بالاتری تزریق کنند.
آزمون دوباره «عزیز» ایران شد!

 یکی از اتفاقات شوکه کننده بعد از شکست ایران مقابل اسپانیا، مصاحبه ای بود که سردار آزمون انجام داد و در آن مصاحبه، در حالی که بغض هم داشت، گفت: «می گویند من برای تیم ملی کم کاری می کنم. اگر این طور فکر می کنند، بعد از بازی های جام جهانی برای همیشه از تیم ملی ایران می روم و دیگر پیراهن تیم ملی را به تن نخواهم کرد.»

این مصاحبه طبیعتا به خاطر فشار شدیدی بود که برخی در فضای مجازی علیه سردار درست کرده بودند و او را به بدترین حالت روحی و روانی رساندند. از همان روز به بعد، هر بازیکنی از تیم ملی، مصاحبه ای انجام داد، به حمایت از سردار آزمون پرداخت تا نظرات راجع به این بازیکن به صورت کلی تغییر کند.طی دو روز گذشته، وضعیت کاملا متفاوتی را پیرامون آزمون شاهد هستیم.

در فضای مجازی، طرفداران تیم ملی می کوشند با ارسال عکس هایی از آزمون، ضمن یادآوری گل هایی که برای تیم ملی زده و سهم بزرگی که جهت کشاندن ایران به جام جهانی داشته، به او انرژی بهتری تزریق کنند تا آماده مصاف با پرتغال شود.

آزمون دو روز قبل از بازی با اسپانیا، در مصاحبه ای گفته بود: «پای برگه صعود ایران به دور بعدی را خودم با گل هایم امضا می کنم.» اما مدل فوتبال این بازیکن چندان به مذاق برخی از هواداران تیم ملی خوش نیامد تا علیه او موضع بگیرند هر چند حمایت ها از سردار افزایش یافت و حالا او می تواند با خیال راحت تری به تمریناتش برای تقابل با پرتغال بپردازد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365899

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



انتقادات از سردار  آزمون پرده از یک راز بزرگ برداشت!