تاریخ انتشار: 1397/03/31 17:22
کد خبر: 142617

خجالت آورترین صحنه بازی ایران و اسپانیا+عکس

در حالی که تیم ایران با بازی خوب خود توانست یک نمایش قابل قبول مقابل قهرمان سابق جهان یعنی اسپانیا از خود ارائه دهد و با حداقل گل، نتیجه را با اسپانیا با تمام ستارگانش واگذار کند اما متاسفانه حرکت چند بازیکن در بازی شب گذشته غرورآفرین نبود و برعکس خجالت را نصیب ایرانیان کرد و بس.

 حرکاتی بچه گانه که هم به سوژه طنز رسانه های خارجی تبدیل شده و هم اینکه بعضاً بازی خوب تیم ملی را نیز تحت شعاع قرار داده و اکنون برخی هواداران فوتبال در سراسر جهان، تیم ایران را به عنوان تیمی که تنها قصد دارد با اتلاف وقت و ضد فوتبال به پیروزی برسد می شناسند. خجالت آورترین صحنه بازی ایران و اسپانیا صحنه ای بود که رضائیان در کمال شگفتی بر سر ایسکو فریاد میزد و قصد داشت بی جهت جو بازی را متشنج کند.

اگر هواداران پرسپولیس، بازی این تیم مقابل نفت تهران با هدایت هومن افاضلی را به خاطر بیاورند که در ورزشگاه بدون تماشاگر برگزار شد و با تساوی به پایان رسید، حس و حال بینندگان میلیاردی بازی ایران و اسپانیا را درک می کنند چرا که نفت تهران نیز دقیقا شبیه تیم ایران با  دفاع سه لایه مقابل تیم برانکو صف آرایی کرد و بازی خود را با چاشنی اتلاف وقت و جنجال همراه کرد تا به هر صورت ممکن، یک امتیاز حساس از پرسپولیس گرفته باشد.

ایران نیز که قصد داشت به همان سبک و سیاق بازی کند، در نهایت باخت ولی به زعم برخی هواداران هم اخلاق را باخت و هم بازی را. چرا؟ در جریان بازی در یک صحنه، بدون برخورد بیرانوند با دیگو کاستا او چنان خود را به زمین زد که گویی چه ضربه محکمی به او خورده است؛ همین حرکت ناشیانه بیرانوند دستمایه بسیاری از کاربران شده که ایران قصد اتلاف وقت داشته است.

از طرف دیگر، و در کمال تعجب رامین رضاییان در حرکتی شرم آور چنان به سمت ایسکو هجوم آورد و بر سر او فریاد می زد که گویی ایسکو به چه گناه بزرگی مرتکب شده ! تمام کاری که ایسکو انجام داد،زیاد کردن پیازداغ دایوش بود که بدون ادعایی به داور برای گرفتن خطا انجام شد ولی پس از این صحنه رضاییان به بالای سر او رفت و شروع به داد و بیداد کرد این صحنه مایه خجالت ایرانی ها در پاسخ به کاربران اسپانیایی و هواداران اسپانیا در صفحه اختصاصی بازی ایران و اسپانیا شده است.

ای کاش قبل از اینکه بازیکنان فوتبالیست شوند، ابتدا فرهنگ فوتبالیست های حرفه ای را فرا بگیرند و سپس مبادرت به بازی فوتبال کنند؛ اینکه چه شد که رضائیان در آن صحنه اینچنین جوگیرانه بر سر ایسکو فریاد میزد بر ما پوشیده است اما او فراموش نکند در همین بازی با مراکش وقتی بازیکن مراکش به روی او خطا کرد و او ۶ با بر روی زمین به خود پیچید و غلتیدنش به سوژه رسانه های غربی تبدیل شده بود، بازیکن مراکش هرگز برای این شبیه سازی به روی رضائیان فریاد نزد و اصولاً در چنین سطحی از جام جهانی، کارهای اینچنینی دور از انتظار و بر خلاق اخلاق تلقی می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qowlp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راموس: از حرف ها و حرکات کی روش سورپرایز شدم