تاریخ انتشار: 1397/03/31 13:40
کد خبر: 142661

واکنش رسانه های خارجی به پرتاب اوت عجیب میلاد محمدی؛ دیوانگی!

حرکت مدافع تیم ملی ایران برای پرتاب اوت در واپسین لحظات بازی مقابل اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ مورد توجه رسانه‌های اروپایی قرار گرفت.
واکنش رسانه های خارجی به پرتاب اوت عجیب میلاد محمدی؛ دیوانگی!

 در آخرین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم بازی تیم‌های ملی ایران و اسپانیا، داور اوتی را به سود ایران اعلام کرد که می‌توانست زمینه‌ساز یک موقعیت گلزنی باشد. میلاد محمدی برای پرتاب توپ به کنار زمین رفت و پس از زدن بوسه بر توپ و نگاهی به آسمان، حرکتی انجام داد که عجیب بود. او سعی کرد که توپ را با یک پشتک پرتاب کند اما در محاسباتش دچار اشتباه و مجبور شد برای دومین بار برای پرتاب توپ تلاش کند و این بار ترجیح داد این کار را به شیوه‌ای معمولی انجام دهد.

حرکت محمدی اما در برخی رسانه‌ها به سوژه‌ای برای طنزپردازی تبدیل شده که یکی از آنها نشریه سان انگلیسی بوده و دیگری روزنامه مارکای اسپانیا.

سان با انتشار فیلم لحظه پشتک محمدی نوشته است: «دیوانگی، وقتی که میلاد محمدی تلاش کرد در آخرین ثانیه بازی پرتاب پشتکی انجام دهد اما در حالی که تیمش به دنبال گل تساوی مقابل اسپانیا بود، این موقعیت را خراب کرد. این بازیکن ۲۴ ساله توپ را بوسید و آن را به سمت آسمان نشانه گرفت. تعلل او در پرتاب اوست به اسپانیا این فرصت را داد که به ساختار دفاعی‌اش نظم بدهد و به آسانی این خطر را دفع کند. محمدی برای این پرتاب تقریبا‌ً ۳۰ ثانیه از وقت بازی را به ضرر ایران هدر داد. کمتر بازیکنی است که جرات امتحان چنین حرکتی را در زمین بازی داشته باشند چه برسد در جام جهانی. محمدی با پرتابش ثانیه‌های ارزشمند بازی را به هدر داد.»

پرتاب محمدی در فضای مجازی هم سوژه طنزپردازی اهالی شبکه‌‌های اجتماعی شده است. یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشته است:« هنوز دارم سرم را از زمان تلاش بازیکن ایران برای پرتاب پشتکی تکان می‌دهم تا باورم شود. بدون شک بهترین لحظه جام برای من از ابتدا تاکنون همین صحنه بوده است. فکر می‌کنم که داور هم به اندازه ما از تماشای این صحنه گیج شده باشد.»

نشریه مارکا هم به حرکت میلاد محمدی واکنش نشان داده است و در کنار فیلم این صحنه نوشته «تلاش برای پرتاب پشتکی در دقیقه ۹۳. صحنه‌ غیر واقعی قبل از سوت پایان بازی».


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mzpl5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شماره پیراهن ملی پوشان اسپانیا در جام جهانی 2018 مشخص شد