تاریخ انتشار: 1397/03/31 00:48
طارمی؛ نمایشی فراتر از آسیا
کد خبر: 142745

شب فوق العاده شماره 17 برابر لاروخا

مهاجم تیم ملی ایران در بازی برابر اسپانیا در ترکیب اصلی قرار گرفت و با بازی درخشانش یکی از بهترین بازیکنان زمین بود.
 شب فوق العاده شماره 17 برابر لاروخا

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران در بازی برابر اسپانیا توسط کارلوس کی روش در پست وینگر سمت راست به بازی گرفته شد و در حالی که تا به حال در این پست بازی نکرده بود یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و بارها توانست با حکات منحصر به فرد خودش برای تیم ملی موقعیت بسازد.

شماره هفده تیم ملی در این بازی در نیمه اول این بازی که تیم ایران بشدت توسط اسپانیا تحت فشار بود در سمت راست یک عنصر دفاعی موثر بود و از طرفی با توپ گیری های عالی از حریف و با تکنیک مثال زدنی اش بارها تیم ایران را از فشار خارج کرده و به سمت دروازه اسپانیا برد. طارمی در بازی با اسپانیا نشان که بی تردید یکی از با کیفیت ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال آسیا است و حتی می تواند برابر تیم های بزرگی چون اسپانیا یک مهره خطرناک باشد.

با آغاز نیمه دوم و در حالی که اسپانیا به دنبال توپ بود ، مهدی طارمی و وحید امیری تو وینگر ایران با دوندگی بالا و بازی بسیار خوبشان نقش موثری در تحمل این فشار داشتند اما بعد از گل اسپانیا بود که پتانسیل واقعی طارمی در زمان حمله ایران مشخص شد. او هربار توپ را می گرفت ایران را به دروازه اسپانیا نزدیک می کرد و چند خطای خیلی خوب هم گرفت. طارمی در صحنه گل سعید عزت اللهی نیز نقش اول بود چرا که توپی که منجر به خطا شد را خودش گرفت ، از چند نفر عبور کرد و از اینیستا خطا گرفت.

طارمی اما در ادامه هم نمایش بسیار خوبی داشت. او دو ضربه سر فوق العاده و یک یورش بی محابا به سوی دروازه حریف داشت که هر سه خطرهای بزرگی بودند که گل نشد. او یک توپ خوب را از میانه زمین گرفت ، یک و دو کرد و خودش در هجده قدم سانتر ارسالی را با یک ضربه سر زد اما توپ تبدیل به گل نشد. در صحنه بعدی هم لایی امیری و سانتر او با ضربه سر زیبای طارمی می توانست تبدیل به گل ایران شود اما توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت. سانتر زمینی توسط امیری نیز می توانست توسط طارمی تبدیل به گل شود اما او که خودش را پرتاب کرده بود به توپ نرسید.

مهاجم تیم ملی ایران در بازی برابر اسپانیا کیفیت واقعی خودش را به فوتبال جهان نشان داد و این را نیز باردیگر ثابت کرد که توان او به مراتب بالاتر از بازی کردن در لیگ ستارگان کشور قطر یا ریزه اسپور ترکیه است. او بی تردید می توانست ستاره بازی با اسپانیا هم باشد اگر یکی از توپهایش تبدیل به گل می شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xmxrw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لایی دیدنی امیری به پیکه و ضریه سر مهدی طارمی + فیلم