تاریخ انتشار: 1397/03/30 23:53
باختی که از ارزش های ایران کم نکرد
کد خبر: 142759

ایران0 اسپانیا یک ؛ شکست سرافرازانه در برابر فوق ستاره های دنیا

تیم ملی ایران در دومنی بازی خود در مرجله گروهی جام جهانی برابر اسپانیا قرار گرفت که در نهایت نتیجه را یک بر صفر واگذار نمود.
ایران0 اسپانیا یک ؛ شکست سرافرازانه در برابر فوق ستاره های دنیا

تیم‌های اسپانیا و ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 22:30 دقیقه مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم پر ستاره اسپانیا به سختی توانست با نتیجه یک بر صفراز سد تیم ملی ایران عبور نماید.

در این بازی  تیم ملی ایران علی رغم این که نتیجه بازی را در نهایت واگذار نمود ولی خیلی خوب و منطقی در میدان ظاهر شد و حتی می توانستند بارها دروازه دخیا را باز کرده و حداقل با نتیجه مساوی میدان را ترک کنند ولی بخت با تیکی تاکاهای اسپانیایی بود و در نهایت آنها پیروز میدان شدند.

در این بازی اگر چه در اکثر مواقع توپ و میدان در اختیار بازیکنان خوش تکنیک اسپانیا بود اما با صبر و دقت فراوان بازیکنان ایران در خطوط دفاعی، اجازه هنرنمایی به آنها داده نشد و در اثر یک اتفاق به گل رسیدند و در حالی که توسط سعید عزت اللهی به گل رسیدیم، در نهایت مردود اعلام شد تا آه از نهاد ایرانیان در آید.

در نیمه دوم ایران بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و حتی می توانست یک بار توسط کریم انصاریفرد و دو بار توسط مهدی طارمی به گل دست یابد که با بدشانسی توپ ها وارد دروازه نشد.

ایران در حال حاضر با سه امتیاز در چایگاه سوم جدول ایستاده و باید در مصاف با پرتغال به پیروزی برسد و گرنه راهی مرحله دوم نخواهد شد مگر اینکه مراکشی ها بتوانند اسپانیا را شکست دهند که کمی بعیدبه نظر می رسد و ایران بتواند با حداقل امتیاز از بازی با پرتغال خارج شود که در آن موقع کار به اگر و اما خواهد کشید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kkxzx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هشدار مورینیو به اسپانیا و پرتغال در مورد ایران+فیلم