تاریخ انتشار: 1397/03/30 09:33
کد خبر: 142915

وضعیت این روز‌های تیم پدیده

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تمرینات را با دروازه‌بان‌های فصل گذشته آغاز کردیم و دنبال یک دروزاه‌بان خوب از تیم‌های پایه پدیده هم هستیم.
وضعیت این روز‌های تیم پدیده

 داوود فنایی در رابطه با وضعیت این روز‌های تیم پدیده مشهد اظهار داشت: بعد از انتخاب من به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم پدیده، چند روزی است که  تمرینات تیم زیر نظر  گل‌محمدی و سایر اعضای کادرفنی از سر گرفته‌ شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم با تمریناتی که انجام می‌دهیم و جذب بازیکنان جدید بتوانیم فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را به خوبی آغاز کنیم.

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پدیده مشهد درخصوص دروازه‌بانان این تیم تصریح کرد: کار را با دروازه‌بانان فصل قبل آغاز کرده‌ایم و محمد ناصری را هم به تازگی جذب کرده‌ایم. ضمن اینکه من در تیم‌های پایه پدیده دنبال یک دروازه‌بان خوب و آینده‌دار هستم تا به تیم اضافه کنیم.

فنایی درخصوص اینکه در شروع تمرینات جدید تیم پدیده آیا بازیکنان سرشناس این تیم از جمله خلعتبری و... در تمرینات حضور دارند یا خیر، گفت: خلعتبری که با باشگاه قرارداد دارد و در تمرینات شرکت کرده است و در خصوص بقیه بازیکنان هم باید بگویم که آنها هم زیر نظر یحیی گل‌محمدی کار خود را شروع کرده‌اند تا برای شروع فصل جدید آماده باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oybzg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از دو خرید جدید قرمزها در لیگ هجدهم