تاریخ انتشار: 1397/03/30 08:11
کد خبر: 142925

جیب های کی روش پُر پول میشود اگر...

با وجود در پیش بودن 2 بازی سخت مقابل اسپانیا و پرتغال تیم‌ ملی در شرایط کنونی روی کاغذ شانس خوبی برای تحقق رویای صعود به مرحله حذفی دارد و اگر این اتفاق رخ بدهد، طبق برنامه‌ریزی که از سوی فدراسیون جهانی فوتبال انجام شده، به تیم‌ ملی ایران مانند سایر تیم‌های صعودکننده به مرحله یک‌هشتم 6 ‌میلیون دلار پرداخت خواهد شد که دقیقا نیمی از پاداش ١٢‌میلیون دلاری فیفا برای حضور ایران در جام‌ جهانی است.
جیب های کی روش پُر پول میشود اگر...

به نقل از آی اسپورت ، در قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال بندی وجود دارد که او را در تمامی پاداش‌هایی که فدراسیون به خاطر عملکرد تیم‌ ملی از فیفا می‌گیرد، سهیم می‌کند.در بند چهارم قرارداد این مربی به صراحت ذکر شده که 10 ‌درصد مبلغ پاداش فیفا برای صعود ایران به جام‌ جهانی باید به کی‌روش تعلق بگیرد و به محض دریافت این پول، فدراسیون باید 1.2 میلیون دلار به حساب کی‌روش واریز کند، همچنین 10 ‌درصد مبلغ تشویقی که فیفا برای حضور بازیکنان در جام‌ جهانی در نظر گرفته هم به کی‌روش می‌رسد که رقمی حدود ۵٠‌ هزار دلار خواهد شد.

در صورت صعود تیم‌ ملی به مرحله حذفی جام‌ جهانی طبق توافقات طرفین 10 ‌درصد از پاداش جدید فیفا باید به کارلوس کی‌روش برسد و به همین ترتیب اگر ایران بتواند این کار بزرگ را انجام بدهد، 600 ‌هزار دلار پاداش نقدی در انتظار کی‌روش خواهد بود. البته این جدا از مبلغ پاداش در نظر گرفته 500 ‌هزار دلاری است که گفته می‌شود در متمم قرارداد سرمربی تیم‌ملی با فدراسیون روی آن توافق شده است. همچنین گفته می‌شود پاداش هر پیروزی در جام‌ جهانی در متمم قرارداد کی‌روش که مهدی تاج وجود آن را تایید کرده بیش از 35 ‌هزار دلار است!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365k6j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاداش میلیاردی فیفا برای شاگردان کی‌روش