تاریخ انتشار: 1397/03/30 07:50
کد خبر: 142928

ایران-اسپانیا؛حساس و تماشایی!

رسانه های مالزیایی پیش از برگزاری بازی تیم های ملی فوتبال ایران و اسپانیا نوشتند که بازی ایران و اسپانیا در گروه ب مسابقات جام جهانی 2018از حساس ترین بازی های این دور از مسابقات بین المللی در روسیه است.
ایران-اسپانیا؛حساس و تماشایی!

روزنامه نیواستریت تایمز نوشت: بازی های جام جهانی روسیه 2018 برای تمام مردم جهان دیدنی هستند و بازی میان ایران و اسپانیا در گروه ب در ورزشگاه کازان آره رنا روسیه نیز تماشایی و حساس است.

این روزنامه به نقل از 'هرو رنارد' سرمربی تیم مغرب، تیم اسپانیا را تیم مهمی معرفی کرد و افزود: اسپانیا در مقابل پرتغال بازی قوی داشت اما در این مسابقات متوقف کردن کریستین رونالدو کار دشواری بود اگرچه تیم های مقابل پرتغال حتما برای محدودکردن رونالدو برنامه دارند.

'رنارد' که قرار است تیمش با تیم ملی اسپانیا بازی کند، توضیح داد: شما حتی اگر بهترین برنامه را برای محدودکردن برخی بازیکنان مهاجم داشته باشید اما این بازیکنان همواره راهی برای فرار خود از تعقیب کنندگانش داشته اند.

تیم های ملی فوتبال مغرب، ایران، اسپانیا و پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه هم گروه هستند.

مسابقه اسپانیا و مغرب روز 25 ژوئن (4 تیر) در روسیه برگزار می شود.

تیم ملی فوتبال ایران و اسپانیا نیز چهارشنبه شب (ساعت 22:30 به وقت تهران) و حدود ساعت 2 بامداد پنجشنبه (به وقت مالزی) در ورزشگاه 'کازان آره نا' روسیه به مصاف یکدیگر می روند.

این دومین مسابقه ایران در گروه ب مسابقات جام جهانی است.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی 2018 روسیه قرار است با پیراهن قرمز رنگ وارد مستطیل سبز شود.

روزنامه استار دیگر رسانه مالزیایی نیز نوشت: ایران در بازی نخست خود با حساب یک بر صفر مغرب را شکست داد و سه امتیاز صدرنشین گروه ب را به دست آورد و طرف مقابل اسپانیا نیز در بازی قبلی خود با پرتغال به تساوی 3 بر 3 رسید.

این روزنامه نوشت: هر سه گل بازی پیشین پرتغال توسط رونالدو وارد دروازه های حریفش اسپانیا شد.

به نوشته این روزنامه منطقه ای 'اسپانیا برای گرفتن نتایج بهتر در مسابقات جام جهانی 2018 نیاز به رویارویی خوب در بازی با ایران دارد.'

ساندی تایمز نیز مانند دیگر رسانه های مالزیایی در تیم پرتغال تمرکز بر کریستین رونالدو داشت و نوشت: وی صاحب کفش طلایی بهترین بازیکن جام جهانی بوده و در فهرست برترین گلزنان جهان قرار دارد و تیمش برای پیروزی در مسابقات جام جهانی روسیه 2018 تاکید فراوانی بر وی دارد.

ساندی تایمز در مورد سطح بازی تیم اسپانیا که حریف بازی دوم ایران است، نوشت: اسپانیا تیمی است که ضد حمله بسیار قوی دارد و حریف های آن باید برای این چالش تدابیر فنی لازم را داشته باشند.

این روزنامه تاکید کرد: تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2018 روسیه موفق شد مغرب را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد.

پیشتر برخی کارشناسان فوتبال نتیجه سه بر سه بازی پرتغال - اسپانیا را به ضرر تیم ملی ایران ارزیابی کردند.

حسن روشن کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران دراین زمینه گفت: تساوی تیم های ملی فوتبال اسپانیا و پرتغال به ضرر تیم ملی ایران بود و این مساله شانس صعود ما را کاهش داد.

وی افزود: خوشبختانه تیم ملی ایران توانست سه امتیاز بسیار شیرین را در برابر مغرب بدست بیاورد که این نکته بسیار مهم این مسابقه بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/398ogo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن مراکش بازی با پرتغال را از دست داد