تاریخ انتشار: 1397/03/29 21:58
کد خبر: 142983

کی روش جانشین روزبه را لو نداد!

کارلوس کی روش و مسعود شجاعی هیچ نشانه ای از جایگزین روزبه چشمی به خبرنگاران ندادند.
کی روش جانشین روزبه را لو نداد!

در نشست خبری امروز کارلوس کی روش و مسعود شجاعی خبرنگاران حاضر هم از سرمربی و هم از کاپیتان تیم ملی ایران درباره مصدومیت روزبه چشمی و جایگزین او سوال کردند اما به پاسخ واضحی نرسیدند.

 

کی روش در این باره ضمن ابراز تاسف بابت مصدومیت چشمی حرف دیگری نزد و فقط اعلام کرد که این مساله اتفاق ناراحت کننده ای است. همچنین مسعود شجاعی نیز وقتی با این پرسش مواجه شد، خطاب به خبرنگاران گفت: «روزبه بازی خوبی کرد. او نشان داد با توجه به فشاری که روی او نشان داد چه کیفیتی دارد. البته ما بازیکنان خوبی داریم که می توانند در این پست بازی کنند و به تیم ملی دعوت شدند. ما یک تیم نیستیم، یک خانواده و یک ملت هستیم و این از فرهنگ ما می آید. قبلا هم نشان دادیم در شرایط سخت توانستیم بهترین نتیجه را بگیریم. این اتفاق که برای روزبه به وجود آمد به ما کمک می کند بیشتر از همیشه متحد باشیم. روزبه به عنوان دوست و برادر ما در زمین نیست و ما با بازی خوبمان می توانیم به او نشان دهیم چقدر به فکر او هستیم.»

 

با این صحبت ها خبرنگاران درباره جانشین روزبه چشمی مقابل اسپانیا به جواب مشخصی دست پیدا نکردند و حال باید دید تدبیر کی روش برای پر کردن جای خالی این بازیکن چیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kk7mv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال فیکس شدن سامان قدوس مقابل اسپانیا

کی‌روش خطاب به وزیر ورزش: مطلبی برای جشن گرفتن نداریم و هدف‌مان تحقق رویاهای ملت ایران است+عکس
تاکنون بازیکنانی به مانند ایرانی‌ها ندیده‌ام که دریافتی‌شان این قدر کم باشد