تاریخ انتشار: 1397/03/29 21:45
کد خبر: 142985

سنگالی‌ها بُرد خود را مدیون یک چیز هستند!

تیم ملی سنگال با استفاده از اشتباهات فاحش دفاع لهستان، اولین سه امتیاز خود در جام جهانی را کسب کرد.
سنگالی‌ها بُرد خود را مدیون یک چیز هستند!

دقایقی پیش مسابقه دو تیم سنگال و لهستان از گروه آخر جام جهانی به پایان رسید تا دور اول مسابقات با برد تیم آفریقایی به پایان برسد.یاران سادیو مانه در این دیدار با نتیجه 2-1 حریف اروپایی خود را شکست دادند تا اولین برد آفریقایی‌ها در روسیه رقم بخورد.

 

البته سنگالی‌ها برد خود در این بازی را مدیون اشتباهات فاحش دفاعی لهستان هستند. در صحنه گل اول سنگال، گانا شماره پنج این تیم شوتی را به سمت دروازه شلیک کرد که پس از برخورد با تیاگو کیونک مدافع تیم ملی لهستان وارد دروازه شد. این بازی در ادامه پایاپای دنبال شد و هر دو تیم بازی محتاطانه ارائه دادند اما در نیمه دوم باز هم یاران لواندوفسکی با اشتباه عجیب خود پایه گذار گل دوم سنگال شدند.

 

در این صحنه کریچوویاک پاس عجیبی را به سمت دروازه خودی ارسال کرد که با اشتباه مدافعان لهستان توپ در اختیار نیانگ قرار گرفت و این مهاجم سرشناس با پشت سر گذاشتن دروازه‌بان حریف، گل دوم سنگال را به ثمر رساند.

 

در ادامه کریچوویاک توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند اما این گل هم سودی نداشت تا لهستانی‌ها بازی اول خود در جام جهانی را واگذار کنند.

 

سنگال هم با استفاده از اشتباه بازیکنان لهستان به یک برد شیرین دست یافت تا اینگونه انتقام مراکش را گرفته باشد ! تیم ملی مراکش دیدار اول خود در جام جهانی را با گل به خودی بوهدوز مقابل ایران شکست خورد و حالا سنگال با استفاده از گل به خودی کیونک سه امتیاز حساس را به دست آورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mz95b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لهستان و ژاپن به برتری پرگل دست یافتند