تاریخ انتشار: 1397/03/29 20:21
کد خبر: 143006

شجاعی: این بازی ها با دیدارهای باشگاهی فرق می کند

کاپیتان تیم ملی ایران نیز به همراه کی‌روش در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار برابر اسپانیا حضور یافت و به سوال خبرنگاران پاسخ داد.
شجاعی: این بازی ها با دیدارهای باشگاهی فرق می کند

 مسعود شجاعی در نشست مطبوعاتی و در برابر خبرنگاران گفت:

«خیلی خوشحالم که به عنوان بازیکن اینجا هستم و فکر می کنم آرزوی هر بازیکنی است که جام جهانی را تجربه کند. این اتفاق برای هر بازیکنی نمی افتد و ممکن است یک بازیکن خیلی خیلی خوب هم نتواند در عمر ورزشی خود راهی جام جهانی شود و همان طور که می دانید این جا شرایط فرق می کند. هر چقدر که تجربه هم داشته باشید این بازی ها با دیدارهای باشگاهی فرق می کند. این اتفاق بزرگی است که برای هر بازیکنی نمی افتد. بازیکنان بزرگ با اسم و رسم و بازی های ملی فراوان نیز ممکن است به جام جهانی نرسند. بهرحال این جا کار سختی داریم و باید از پس وظایف خود بر بیاییم.»

«روزبه بازی خوبی کرد. او نشان داد با توجه به فشاری که روی او نشان داد چه کیفیتی دارد. البته ما بازیکنان خوبی داریم که می توانند در این پست بازی کنند و به تیم ملی دعوت شدند. ما یک تیم نیستیم، یک خانواده و یک ملت هستیم و این از فرهنگ ما می آید. قبلا هم نشان دادیم در شرایط سخت توانستیم بهترین نتیجه را بگیریم. این اتفاق که برای روزبه به وجود آمد به ما کمک می کند بیشتر از همیشه متحد باشیم. روزبه به عنوان دوست و برادر ما در زمین نیست و ما با بازی خوبمان می توانیم به او نشان دهیم چقدر به فکر او هستیم.»

«این که می گویم ما یک تیم نیستیم بلکه یک ملت هستیم حرف و شعار نیست و در عمل این را ثابت کردیم. فکر می کنم اگر امروز بخواهیم درباره این مسئله صحبت کنیم بی احترامی به حریف و بی احترامی به کسانی که اینجا هستند می شود. ترجیح می دهم این را در خانواده خود حل کنیم و اگر فرصتی بود درباره آن صحبت می کنیم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b9p5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش: بازیکنان ما بیشتر مبارزه و فداکاری خواهند کرد / هیچ بازی از پیش بازنده یا برنده نیست