تاریخ انتشار: 1397/03/29 11:21
کد خبر: 143098

دلیل تأخیر پرواز تیم ملی ایران مشخص شد!

تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورمان در حالی وارد کازان شد که پرواز ملی پوشان با یک ساعت تاخیر از مسکو پرواز کرد.
دلیل تأخیر پرواز تیم ملی ایران مشخص شد!

تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورمان برای انجام دومین دیدارش در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه وارد کازان شده است و در هتل محل اسکان خود مستقر شده است. ملی‌پوشان در حالی وارد کازان شدند که پرواز مسکو به کازان آنها با حدود یک ساعت تاخیر انجام شد.دلیل این تاخیر مشکل فنی نبوده است.

معمولا در فرودگاه‌های بزرگ دنیا تاخیر به دلایل غیر فنی و به دلیل ترافیک بالای خطوط پروازی رخ می‌دهد. در پرواز تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به کازان نیز به دلیل تاخیر در ورود و خروج  پروازها به فرودگاه مسکو و ترافیک در لاین تی کاف هواپیماها پرواز تیم‌ ‌ملی دیر به لاین بلند شدن رسید و بر این اساس پرواز ملی‌پوشان در حدود یک ساعت با تاخیر به انجام رسید.

ملی‌پوشان فوتبال ایران هم اکنون در هتل میراژ شهر کازان مستقر هستند و آماده دیدار روز چهارشنبه برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا شده‌اند.

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران عصر امروز (سه‌شنبه) یک تمرین باز خواهد داشت و نشست سرمربیان هر دو تیم نیز در ورزشگاه کازان آره نا برگزار می‌شود.

تدابیر حفاظتی در اطراف هتل میراژ بالا است و با وجود این موضوع هواداران ایرانی زیادی با رزرو اتاقل در هتل  تیم‌ ‌ملی سعی کردند در نزدیک‌ترین مکان استقرار تیم‌ ‌ملی ایران حضور داشته باشند.

در حالی که تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورمان از ۲۴ ساعت پیش وارد شهر کازان شده است، تیم‌ ‌ملی اسپانیا ساعت ۱۲:۳۰ به وقت روسیه وارد کازان خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276k66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیل نقاط قوت و ضعف اسپانیا و ایران/دو دغدغه اساسی برای تیم ملی!