تاریخ انتشار: 1397/03/29 08:38
کد خبر: 143117

نام باشگاه ذوب آهن من را جذب کرد!

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: نام و پیشینه این باشگاه من را جذب کرد و باعث شد هدایت این تیم را در فصل جاری بر عهده بگیرم.
نام باشگاه ذوب آهن من را جذب کرد!

امید نمازی عصر دوشنبه در مراسم معارفه کادر فنی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به جذب بازیکن برای این تیم اظهارکرد: برخی از بازیکنان از ما جدا شدند و چند بازیکن جدید نیز جذب کردیم.

وی افزود: مهدی رجب زاده و وحید رضایی از بازیکنان سابق ذوب آهن به عنوان مربی به کادر فنی تیم به ما اضافه شدند و مکن لینل که چهار سال با من کار کرده به عنوان مربی دروازه بان ها مرا یاری خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با وحدت و همدلی ذوب آهن بتواند افتخارات زیادی در لیگ برتر، جام حذفی و جام قهرمانان آسیا کسب کند.

نمازی گفت: من اصفهانی ام و افتخار می کنم در این شهر و هدایت این تیم را عهده دار شدم.

در این مراسم که در مجموعه ورزشی کوثرخانه وزنه برداری با حضور خبرنگاران عکاسان خبری، پیشکسوتان باشگاه ذوب آهن اصفهان و بازیکنان این تیم برگزارشد، نمازی به عنون سرمربی،وحید رضایی و مهدی رجب زاده به عنوان مربی، مکن لینل ه عنوان مربی دروازه بان ها و مجید حاج رسولی ها به عنوان سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان معرفی شدند.

همچنین اولین برنامه تمرینی ذوب آهن نیز برگزار شد.

بازیکنان دویدن آرام و پاس های تک ضرب به همراه برخی از کارهای تاکتیکی دیگردرتمرین ذوب آهن انجام شد.

دروازه بان های این تیم نیز توسط مکن لینل مربی جدید ایرلندی خود در حال گرم کردن و ارائه کارهای تاکتیکی بودند.

نمازی ابتدای خرداد امسال از طرف هیات مدیره باشگاه ذوب آهن به عنوان سرمربی این تیم در فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران انتخاب و جایگزین امیر قلعه نویی شد.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با 55 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و به عنوان یکی از نمایندگان ایران به رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا راه یافت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qoqg9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی سابق تیم ملی قول قهرمانی نمیدهد