تاریخ انتشار: 1397/03/27 08:57
کد خبر: 143496

مدافع تیم ملی ایران از صعود به مرحله بعدی جام جهانی می گوید

دفاع چپ تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش هر آنچه در توان دارند را به کار خواهند بست تا به مرحله حذفی بعد جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کنند.
مدافع تیم ملی ایران از صعود به مرحله بعدی جام جهانی می گوید

نشریه اسپانیایی «آس» نوشت؛ تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی بزرگ مقابل مراکش، روز شنبه به کمپ تمرینی خود در شهر مسکو بازگشت. خوشبینی در بین بازیکنانی که در تمرین ریکاوری تیم ملی حضور داشتند، دیده می‌شد. آنها که کارشان را به عنوان سیندرلای گروه B آغاز کردند، اکنون صدرنشین گروه هستند و باور دارند که می‌توانند به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کنند.

میلاد محمدی مدافع ایران در این باره گفت: ما برای راهیابی به مرحله بعد خواهیم جنگید. بابت دستاوردی که کسب کردیم، خیلی خوشحالیم. پیروزی فوق‌العاده‌ای بود، اما باید با همین روند به کارمان ادامه دهیم تا به نتایج خوب بیشتری برسیم.

پیروزی مقابل مراکش دومین برد تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ مسابقات جام جهانی است، آنها پیش از این در جام جهانی 1998 موفق شده بودند آمریکا را شکست دهند. این بار ایران با اعتماد به نفس بیشتری به دنبال اولین صعود خود از مرحله گروهی مسابقات جام جهانی است.

شاگردان کی‌روش ساعت 22:30 چهارشنبه 30 خرداد در بازی دوم خود از گروه B جام جهانی 2018 باید در ورزشگاه کازن‌ آره‌نای شهر کازان به مصاف  اسپانیا بروند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45g85q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش: باور کنید انتخاب لیست 24 نفره بازیکنان نتیجه ساعت‌ها کار و تحلیل بود