تاریخ انتشار: 1397/03/24 11:18
کد خبر: 144070

حتما یک تیم اروپایی فاتح جام جهانی 2018 در روسیه خواهد شد!

آقای گل و بهترین بازیکن جام جهانی ۱۹۹۴ میلادی معتقد است جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه غیرمنتظره و پر از شگفتی خواهد بود.
حتما یک تیم اروپایی فاتح جام جهانی 2018 در روسیه خواهد شد!

و به نقل از روزنامه ترود روسیه، هریستو استویچکوف در آستانه آغاز رسمی جام جهانی 2018 فوتبال گفت: بسیار خوشحالم که جام جهانی جدیدی را شاهد خواهیم بود و انتظار دارم که این رقابت‌ها بسیار غیرمنتظره و پر از شگفتی باشد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال بلغارستان ادامه داد: معتقدم یکی از تیم‌های مرحله گروهی که در جمع مدعیان نیست کاری صورت خواهد داد که باعث می‌شود حرف‌های زیادی درباره این تیم بزنیم. برای من جذاب‌ترین رقابت‌ها در جام جهانی 2018 روسیه در گروه مرگ میان تیم‌های ملی آلمان، کره‌جنوبی، سوئد و مکزیک است.

استویچکوف در ادامه با اطمینان خاطرنشان کرد: حتما یک تیم اروپایی فاتح جام جهانی 2018 در روسیه خواهد شد. تیم‌های ملی آلمان، فرانسه و بلژیک شانس‌های خوبی دارند و به این جمع می‌توانیم آرژانتین را هم اضافه کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: از نظر من سازماندهی جام جهانی 2018 فوتبال در روسیه فوق‌العاده است. این کشور تاکنون المپیک‌های تابستانی، زمستانی و فرمول یک را برگزار کرده و الان نیز شاهد سازماندهی باشکوه جام جهانی فوتبال در روسیه هستیم. ما باید در این رابطه قدردان دولت روسیه و پیش از همه آنها ولادیمیر پوتین باشیم. ایمان دارم که شاهد بهترین جام جهانی فوتبال در تاریخ خواهیم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ymmje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



جام جهانی ۲۰۱۸ از نگاه آماری