تاریخ انتشار: 1397/03/23 09:55
کد خبر: 144241

فوتبال تعارف ندارد، روی کاغذ شانسی برای پیروزی مقابل مراکش نداریم!

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و من به پیروزی مقابل مراکش خوش‌بین هستم.
 فوتبال تعارف ندارد، روی کاغذ شانسی برای پیروزی مقابل مراکش نداریم!

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص دیدار ایران و مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که قرار است روز جمعه (۲۵ خرداد) برگزار شود، اظهار داشت: آینده تیم ملی ایران در جام جهانی به دیدار با مراکش بستگی دارد. ایران باید در این دیدار امتیاز کسب کند و اگر نکند، در ادامه راه کار خیلی دشوار می‌شود.

وی در مورد اینکه نقطه قوت تیم کی‌روش در کدام خط ترکیب ایران است، گفت: نقطه قوت تیم ملی همه تیم است. کی روش تیم منظم و خوبی در اختیار دارد که هر کاری از آنها بر می‌آید.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه کی‌روش باید در پست هافبک دفاعی کدام یک از بازیکنانش را در ترکیب قرار دهد، تصریح کرد: این بستگی به تصمیم کی‌روش دارد. من شرایط روحی و جسمانی بازیکنان را نمی‌دانم و نمی‌توانم حدس بزنم که کدام بازیکن در ترکیب قرار خواهد گرفت. به نظرم اگر قرار است از روزبه چشمی استفاده شود باید در خط دفاعی این کار صورت گیرد. در پست هافبک دفاعی تیم ملی می‌شود حدس زد که حاج‌صفی در ترکیب ثابت خواهد بود.

حلالی در واکنش به این موضوع که تیم ملی ایران در بازی با مراکش تا چه اندازه شانس برد دارد، خاطرنشان کرد: فوتبال تعارف ندارد، بنابراین باید بگویم که ما روی کاغذ شانسی برای پیروزی در این دیدار نداریم. البته فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و نمی‌شود چیزی را از حالا تعیین کرد. من در مجموع به پیروزی ایران در بازی با مراکش کاملا خوش‌بین هستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qoooa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام عجیب فدراسیون فوتبال؛ لو دادن نقشه های کی روش