تاریخ انتشار: 1397/03/20 18:58
کد خبر: 144577

سفرهای ویژه ستاره تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه!

پرواز تیم ملی به شهرهای مختلف روسیه برای برگزاری مسابقات جام‌جهانی، یک سفر ویژه برای سردار آزمون است.
سفرهای ویژه ستاره تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه!

سردار در طول ۵ فصل حضور در فوتبال روسیه، خاطرات زیادی از شهرهای مختلف این کشور دارد. شیرین‌ترین خاطره فوتبالی سردار، گل زدن به بایرن مونیخ است. آزمون در روستوف‌آرنا که میزبان مسابقات جام‌جهانی هم هست ۱۱ تجربه گلزنی دارد که گل‌اش به آژاکس و بایرن‌مونیخ هم در همین ورزشگاه زده شده بود. سردار در ورزشگاه‌های دیگر جام‌جهانی هم گل زده است. سال گشایش ورزشگاه اختصاصی باشگاه روبین‌کازان با حضور سردار آزمون در این تیم همپوشانی شده بود.

سردار در ورزشگاهی که میزبان بازی ایران و اسپانیاست، سه فصل تلاش کرد گل بزند که ۱۰ تلاش موفق هم داشت. ده تجربه گلزنی سردار در این ورزشگاه، روزنه امید کی‌روش برای بازی با اسپانیاست. آزمون در ورزشگاه موردویا که بازی ایران و پرتغال را برگزار می‌کند هم سابقه گل زدن دارد. سردار با پیراهن روستوف در این ورزشگاه گل زده بود. آزمون در فصل ۱۴-۲۰۱۳ یک گل در شهر سامارا زد. ولی نه در ورزشگاهی که به عنوان میزبان جام‌جهانی انتخاب شده باشد. متالورگ ورزشگاه انتخابی شهر سامارا برای برگزاری بازی‌های جام‌جهانی است.

ورزشگاه‌های میزبان جام‌جهانی که سردار آزمون تجربه گل زدن در آن‌ها را دارد

کازان آرنا (ورزشگاه بازی ایران  اسپانیا)

سردار در سال ۲۰۱۳ راهی روبین‌کازان شد که همان سال کازان‌آرنا ورزشگاه اختصاصی این باشگاه افتتاح شد. آزمون در سه فصلی که پیراهن روبین‌کازان را پوشید ۱۰ تا از شانزده گل‌اش را در دیدارهای خانگی به ثمر رساند. یعنی سردار آزمون سابقه ده گل زده در ورزشگاه کازان آرنا را دارد. ورزشگاهی که میزبان دیدار حساس ایران و اسپانیا است. سردار در هفته بیستم فصل قبل در این ورزشگاه مقابل خاباروفسک یک گل زد و یک پاس گل داد. پنج هفته بعد باز هم در دیداری خانگی این بار دروازه احمد گروژنی را باز کرد و دو پاس گل هم در همان مسابقه داد. پیش این فصل سردار هشت گل دیگر هم در این ورزشگاه زده بود تا نشان دهد که چارچوب‌های کازان آرنا را بهتر از هر دروازه دیگری می‌شناسد. اتفاقی که روزنه امید تیم ملی در بازی مقابل اسپانیاست.

سردار آزمون در تاریخ ۲۰۱۶/۰۵/۰۱ همراه با تیم روستوف راهی این ورزشگاه شد. هر چند که روستوف در نهایت بازنده مسابقه بود ولی سردار تنها گل تیم‌اش را زد. دیدار دوباره آزمون و این ورزشگاه، دو هفته دیگر برای بازی ایران و پرتغال است.

سن‌پترزبورگ (میزبان بازی ایران  مراکش)

سردار اولین فصل حضورش در روبین‌کازان یک گل به سن‌پترزبورگ زد. گل او هم در دیداری که سن‌پترزبورگ میزبان بازی بود به ثمر رسید. ولی در آن زمان هنوز این ورزشگاه بازسازی نشده بود و این ورزشگاهی که میزبان بازی ایران و مراکش است، تازه سال قبل عملیات بازسازی‌اش انجام شد و گشایش یافت.

روستوف آرنا:

مهم‌ترین گل‌های دوران فوتبالی سردار در این ورزشگاه به ثمر رسید. گل آزمون به بایرن مونیخ و آژاکس در بازی‌های خانگی روستوف زده شده بود. سردار یک گل دیگر هم در لیگ قهرمانان اروپا در روستوف آرنا زد که به تیم اسپارتاپراها بود. آزمون در آن دو فصلی که پیراهن روستوف را به تن می‌کرد ۸ گل دیگر هم در بازی‌های خانگی تیم‌اش و در ورزشگاه روستوف آرنا زد. ورزشگاهی که ایران در مسابقات جام‌جهانی شانسی برای قدم زدن در آن ندارد.

2

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a896y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت دژاگه و طارمی در تمرین گروهی ملی‌پوشان