//
کدخبر: ۳۸۵۸۵۹ //
رییس پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد:

یخ زدگی تمام محورهای منتهی به کرمانشاه/ رانندگان مراقب باشند!

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از یخ زدگی تمامی محورهای استان خبر داد و افزود: در حال حاضر تردد در محورهای اورامانات و شهرستان دالاهو تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

یخ زدگی تمام محورهای منتهی به کرمانشاه/ رانندگان مراقب باشند!
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت و گویی، با اشاره به بارش برف و سرمای شدید هوا در بسیاری محورهای استان گفت: درحال حاضر سطح تمامی محورها دچار یخ زدگی شده است.

وی افزود: هم اکنون تردد در بسیاری محورهای استان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر است، اما رانندگان باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

دستغیب خاطرنشان کرد: تنها در محورهای اورامانات و شهرستان دالاهو به علت بارش برف و یخ زدگی سطح محورها تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه تمامی راه های اصلی استان باز است، گفت: تنها محورهای روستایی در شهرستانهای روانسر، پاوه، دالاهو، ثلاث باباجانی و جوانرود مسدود است که نیروهای راهداری در حال بازگشایی هستند.

دستغیب با اشاره به شرایط نامساعد جوی و وضعیت یخ زدگی محورها، از تمامی رانندگان خواست حتی المقدور از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی همچنین از تمامی رانندگان خواست که حتما زنجیر چرخ همراه داشته و پیش از حرکت از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: در این شرایط یخ زدگی محورها رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بیش از هر زمان ضرورت دارد و افراد باید به طور جد در این شرایط از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و حتما رعایت فاصله طولی را داشته باشند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از رانندگان خواست، پتو و وسایل گرمایشی و لباس گرم در خودرو همراه داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۸۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان