تاریخ انتشار: 1397/08/24 16:30
کد خبر: 121705

توضیحات آذری درخصوص قطع همکاری با نمازی

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اعلام کرد فشارها از جانب سهامداران شرکت سهامی ذوب آهن باعث ایجاد تغییر در کادرفنی این تیم شده است.
توضیحات آذری درخصوص قطع همکاری با نمازی

مسئولان باشگاه ذوب آهن صبح امروز بعد از قطع همکاری با امید نمازی رسما علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کردند. به همین خاطر سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفت و گویی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما توضیحاتی را درباره این نقل و انتقال ارائه کرد.

مدیرعامل ذوب آهن گفت: با توجه به اتفاقاتی که در 11 هفته گذشته افتاد و نظر به اینکه باشگاه ذوب آهن زیر مجموعه کارخانه ذوب آهن و کارخانه هم متعلق به سهامداران شرکت سهامی ذوب آهن است، ما در طول هفته های گذشته فشارهای زیادی را به خاطر نتایج تیم تحمل کردیم. در این باره سعی کردیم تا این هفته مقابل فشارها مقاومت کنیم اما بازی ای که درتبریز انجام دادیم و با 4 گل شکست خوردیم فشارها را به اوج خود رساند.

وی ادامه داد: بعد از بازی با تراکتورسازی سهامداران عزیز و صاحبان اصلی شرکت سهامی ذوب آهن از طرق مختلف خواهان ایجاد تغییر در کادرفنی بودند و بعد از برگزاری جلسات متعدد نهایتا با توافقی که با آقای نمازی داشتیم ترجیح دادیم این همکاری خاتمه پیدا کند و آقای منصوریان سکان هدایت تیم را بر اساس مصوبات هیات مدیره و با هماهنگی شرکت سهامی ذوب آهن برعهده بگیرد.

مدیرعامل ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که چرا از نمازی مانند یحیی گل محمدی در دو فصل گذشته حمایت نکرد، بیان کرد: ما در ورزش بحثی به نام مدیریت اقتضایی داریم. در این بحث بر اساس زمان و  مکان وموقعیتی که در آن قرار داریم مدیریت می کنیم. زمانی که از عزیزانمان حمایت کردیم شرایط مهیا بود و آنها توانستند به کارشان ادامه دهند و موفق شوند. حتی پارسال هم این بحث ها را درباره مربی قبلی مان داشتیم. امسال اما واقعیت این است که فشارها طوری بود که بیش تر از این نمی شد مقاومت و از نمازی حمایت کرد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم به طور توافقی با آقای نمازی قطع همکاری کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apnwy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردسر برای ذوب‌آهن؛ نمازی خواهان دریافت مطالباتش به طور کامل