تاریخ انتشار: 1398/02/29 10:57
کد خبر: 99554

سد بزرگ بر سر راه ستاره ملی پوش مورد علاقه برانکو برای پیوستن به پرسپولیس

بازیکن مورد علاقه سرمربی پرسپولیس سدی بزرگ برای سرخ شدن بر سر راه دارد.
سد بزرگ بر سر راه ستاره ملی پوش مورد علاقه برانکو برای پیوستن به پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ قصد دارد در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی بیش از هر چیز دیگری به تقویت خط دفاعی تیمش بپردازد. سرمربی کروات سرخ‌پوشان در نظر دارد تا با جذب چند بازیکن در پست مدافع علاوه بر از بین بردن ضعف تیمش دیگر با کمبود بازیکن در این پست مواجه نشود.

از همین‌رو برانکو از مسئولان پرسپولیس درخواست کرد تا در نهایت سعی خود را برای جذب مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع و ستارۀ تیم ملی ایران به خرج دهند تا این بازیکن را در قلب خط دفاعی بکار گیرد. با توجه به بالا رفتن سن جلال حسینی و مصدومیت‌های پر تعداد این بازیکن و شجاع خلیل‌زاده حضور پورعلی گنجی در جمع سرخ‌پوشان کاملاً ضروری می‌باشد.

البته پرسپولیس در این راه با مشکل بزرگی مواجه است و آن‌هم باقی‌ماندن 2سال از قرارداد 3سالۀ پورعلی گنجی با العربی قطر است. پرسپولیس در فصل گذشته تا آستانۀ ثبت قرارداد با این بازیکن پیش رفت اما مصدومیت و سردرگمی این مدافع مانع از نهایی شدن قرارداد بین دو طرف شد.

باید دید که باشگاه العربی برای فصل جدید لیگ ستارگان قطر چه راهکاری را در پیش می‌گیرد و آیا خواهان ماندن لژیونر ایرانی در تیمش می‌باشد یا اینکه در آینده‌ای نزدیک شاهد

 شنیدن اخبار جدایی ستاره فوتبال ایران از العربی و حضور او در پرسپولیس خواهیم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnxre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری خوشحال کننده برای برانکو و شاگردانش در آستانه دربی!