تاریخ انتشار: 1398/02/17 07:35
کد خبر: 101034

پیش بازی الزورا عراق - ذوب آهن؛ سبزپوشان ایرانی به دنبال صدرنشینی

در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم ذوب آهن ایران و الزورای عراق از گروه A این مسابقات به مصاف هم می روند.
پیش بازی الزورا عراق - ذوب آهن؛ سبزپوشان ایرانی به دنبال صدرنشینی

دو تیم ذوب آهن اصفهان و الزورای عراق در پنجمین دور مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 به مصاف هم خواهند رفت.

ذوب آهن در لیگ برتر ایران در 28 بازی که انجام داده است، 8 پیروزی، 12 شکست و 7 تساوی داشته است. آن ها همچنین آمار 23 گل زده و 25  گل خورده را نیز به ثبت رسانده است. ذوب آهن هم اکنون با 36 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند.

شاگردان علیرضا منصوریان که به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا رسیده بودند در این مرحله ابتدا الکویت کویت را 1 بر 0 شکست دادند و پس از آن در یک بازی زیبا با نتیجه 3 بر 2 الغرافه را شکست دادند و راهی مرحله گروهی شدند.

در مرحله گروهی ذوبی ها در اولین بازی به مصاف الزورای عراق رفتند که در ورزشگاه فولادشهر مقابل این تیم عراقی با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند و در بازی دوم نیز ذوبی ها به مصاف النصر عربستان رفتند که در یک بازی زیبا با نتیجه 3 بر 2 این تیم عربستانی را شکست دادند. در بازی سوم ذوبی ها 3 بر 1 الوصل را شکست دادند و در بازی چهارم نیز همین الوصل را 2 بر 0 شکست دادند.

ذوب آهن با 3 پیروزی و یک تساوی و 8 گل زده و 3 گل خورده با 10 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد و می توان صعود آن ها را قطعی دانست.

در آن سوی میدان الزورای عراق در 4 بازی گذشه خود در لیگ قهرمانان آسیا 1 پیروزی، 1 تساوی و 2 شکست داشته است و آمار 7 گل زده و 6 گل خورده را به ثبت رسانده است و با 4 امتیاز در رده سوم جای دارد. عراقی ها برای آن که از گروه خود صعود کنند باید ذوب آهن را فردا شکست دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwwjk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه ذوب‌آهن برای بازی با الزورا