تاریخ انتشار: 1398/01/09 19:00
کد خبر: 105244

ماشین سازی 0 - فولاد 1؛ بازگشت امپراتور و سربازانش با دستانی پر از تبریز

از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های ماشین سازی تبریز و فولاد خوزستان، از ساعت 17:00 به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه0-1 به سود فولاد به پایان رسید.
ماشین سازی 0 - فولاد 1؛ بازگشت امپراتور و سربازانش با دستانی پر از تبریز

تیم فوتبال ماشین سازی که میزبان این دیدار بود، از همان ابتدای دیدار حملات فراوانی را بر روی دروازه فولاد خوزستان تدارک دید. در 15 دقیقه ابتدایی دیدار، بازی به صورت کامل در اختیار ماشین سازی بود. در دقیقه 5 این دیدار، حرکت زیبای سعید مهری با ارسال بی نقص این بازیکن همراه شد که فرشاد سالاروند با بی دقتی هر چه تمام تر این فرصت گلزنی را از دست داد. ماشین سازی همچنان حمله می کرد اما در این دقایق فولاد به خوبی روزنه ها را بسته بود. در دقیقه 23 این دیدار، رسال مهدی زاده با ضربه سر احسان تاییدی همراه شد که توپ پس از برخورد به مدافعان فولاد راهی کرنر شد. فولاد پس از گذشت 30 دقیقه بالاخر بر روی دروازه ماشین سازی خطرناک ظاهر شد! شوت زیبای آکاهوشی پس از واکنش دخسوس و برخورد به تیر دروازه ماشین سازی، با بدشانسی هرچه تمام تر گل نشد.

فولاد در 15 دقیقه پایانی هجومی تر بازی کرد و مزد حملات خود را گرفت! حرکت زیبای رضا میرزایی از سمت چپ دفاعی ماشین سازی با ارسال این بازیکن همراه شد که آکاهوشی، این بار به خوبی از فرصت خود استفاده کرد و بدون مزاحم و با یک ضربه سر دقیق، دروازه ماشین سازی را باز کرد. فولاد همچنان میل به گلزنی داشت! ارسال زیبای میزایی با ضربه سر بازیکنان فولاد همراه شد که توپ با واکنش دخسوس راهی کرنر شد. هرچند داور اجازه زدن ضربه کرنر را نداد و سوت پایان نیمه نخست را به صدا درآورد.

با شروع نیمه دوم، فولاد چندین حمله خطرناک را بر روی دروازه ماشین سازی تدارک دید. در دقیقه 54، حرکت زیبای رضا میرزایی با ارسال این بازیکن همراه شد که رافا مسی با ضربه ای بی دقت، توپ را به بیرون از چارچوب زد. پس از گذشت 15 دقیقه از نیمه دوم، ماشین سازی حملات پر دامنه خود را آغار کرد که تمامی این حملات، با بی دقتی جایکو تینگو از دست رفت. ابتدا توپ در فرصتی عالی به این بازیکن رسید اما ضربه عجیب این بازیکن با اختلاف زیادی از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت. سه دقیقه بعد و در دقیقه 69، بازهم موقعیت خوبی نصیب جایکو تینگو شد که ضربه پای راست این بازیکن به شکل عجیب تری به بیرون رفت تا دو موقعیت خوب گلزنی برای ماشین سازی از دست برود.

تعویض های قطبی در دقایق 70 تا 80 تا حدودی سرعت بازی را گرفت و از فشار حملات ماشین سازی کم کرد. در دقیقه 81، کرنر ارسالی محسن یوسفی با ضربه سر محمد اهل شاخه همراه شد که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه ناصر سالاری به بیرون رفت.

 در دقیقه 90، محسن یوسفی در محوطه جریمه فولاد سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت و به یوسفی کارت زرد نشان داد. این صحنه اعتراض شدید نیمکت ماشین سازی را به همراه داشت و همین امر سبب شد تا مهاجری از کنار زمین اخراج شود. در دقیقه 91 رضا میرزایی موقعیت خوب گلزنی را از دست داد. در دقیقه 93 بهزادی کریمی در موقعیتی تک به تک نتوانست سالاری را مغلوب کند و توپ راهی کرنر شد.

ترکیب دوتیم:

ماشین سازی: فرناندو دخسوس، محمد اهل شاخه، محمد‌حسین کنعانی زادگان، فرید بهزادی، احمد مهدی زاده، فرشاد سالاروند، عزیز معبودی، احسان تاییدی، احمدرضا زنده روح، سعید مهری و علیرضا ارجمندیان

 فولاد: ناصر سالاری، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت سعید، سینا مریدی، سیامک کوروشی، آکاهوشی، رضا میرزایی، بابک مرادی و رافائل مسی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wj9pd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حواشی دیدار دو تیم  فولاد و ماشین سازی تبریز