//
کدخبر: ۹۶۸۴۲ //

اظهارات تند پرویز پرستویی علیه مهران مدیری در تشییع جنازه ملک مطیعی+عکس و فیلم

پرویز پرستویی با اشاره به شعارهای مردم درباره صدا و سیما بیان کرد: در ساعات گذشته صدا و سیما به خاطر آورد که از ناصر خان بگوید؛ درست بعد از مرگ وی. صدا و سیما برای همه است و از پول بیت المال تامین می شود پس باید منصفانه تر رفتار کند. چرا بعد از ۴۰ سال از ملک مطیعی خواستید به تلویزیون بیاید و با او اینگونه رفتار کردید؟

اظهارات تند پرویز پرستویی علیه مهران مدیری در تشییع جنازه ملک مطیعی+عکس و فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

وی افزود: آقای مهران مدیری عزیز شما مگر نمی دانستید ناصر عاشق مردم بود چرا از این قسمت از برنامه دفاع نکردید. ۴۰ سال نام این هنرمند را نیاوردیم، مگر دزدی و اختلاس کرده بود.

این بازیگر سینما در پایان صحبت هایش گفت: از اهالی سینما می خواهم هوای هم را داشته باشیم. ما بسیار قدرتمند هستیم و نباید یاران خود را از دست بدهیم. بیاییم به خاطر خدا قدر پیشکسوتان خود را بدانیم. دیشب همه شبکه ها از ناصر ملک مطیعی فیلم نشان می داد اما انگار که فقط یک فیلم بازی کرده است، انگار قیصر و امیرکبیر را بازی نکرده است. اگر ناصر می توانست دیشب از تلویزیون پخش شود در این سال ها نیز می توانست تصویر وی پخش شود. ناصر ملک مطیعی به عشق شما مردم به تلویزیون آمد تا با شما صحبت کند ولی اینگونه با او رفتار شد.

در ادامه و در حالی که مردم پرویز پرستویی را به خاطر صحبت هایش تشویق می کردند، مسعود کیمیایی روی صحنه آمد و گفت: من حال خوشی ندارم ولی باید می آمدم و وداع آخرم را با جسم ملک مطیعی می کردم. روح او در قلب های ما زنده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: بهداشت نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۸۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان