تاریخ انتشار: 1400/06/14 14:51
کد خبر: 33952

“دنیا مدنی” واقعیتی را درباره ازدواجش فاش کرد/ عکس

شایعات زیادی پیرامون ازدواج دنیا مدنی و علیرضا کمالی نژاد در فضای مجازی منتشر شد که باعث شد دنیا مدنی در یکی از مصاحبه هایش به این شایعات پایان دهد و از ارتباطش با او سخن به میان آورد.
“دنیا مدنی” واقعیتی را درباره ازدواجش فاش کرد/ عکس

 دنیا مدنی بازیگر مطرح و دختر رویا تیموریان درباره شایعاتی که درباره ازدواجش با علیرضا کمالی “بازیگر” در فضای مجازی منتشر شده توضیحاتی را برای شفاف سازی این موضوع مطرح کرد.

دنیا مدنی یکی از بازیگران جذابی است که به واسطه مادرش به عرصه بازیگری وارد شد و توانست به زودی با بازی خوبش به شهرت برسد.

بازار شایعات با عکس دونفره داغ شد

عکس هایی از دنیا مدنی به همراه علیرضا کمالی نژاد در فضای مجازی منتشر شد که بازار شایعات را درباره ازدواج این دو بازیگر بسیار داغ کرد.

مدتی از این عکس ها و خبرها و شایعات گذشت که دنیا مدنی تصمیم گرفت از این شایعات شفاف سازی کند و واقعیت این ارتباط را به صراحت اعلام کند.

donya-madani-vaghtesobh-1-1

دنیا مدنی در یکی از مصاحبه هایش گفت: علیرضا کمالی نژاد فردی بسیار موقر و با شخصیت است که به هیچ عنوان وصله های نامناسب به ایشان نمی چسبد و شخصیت عالی ایشان برای همه مورد قبول است.

ارتباط دنیا مدنی و علیرضا کمالی نژاد از زبان خودش

دنیا مدنی درباره خبر ازدواجش گفت: من و آقای کمالی نژاد یک رابطه بسیار جدی برای مدتی با هم داشتیم و خانواده های ما هم از این ارتباط اطلاع داشتند اما به دلایل شخصی این ارتباط به ازدواج منجر نشد.

من تاکنون یک بار هم ازدواج نکرده ام و مجرد هستم.

images

شایعه ازدواج دنیا مدنی با بازیگر معروف

او در ادامه گفت: اما شایعات زیاد دیگری هم راجب من در فضای مجازی وجود دارد که گفته شده من با یکی از بازیگران معروف مرد ازدواج کرده ام.

این حرفها نیز فقط شایعه است و به هیچ عنوان واقعیت ندارد.

دنیا مدنی گفت: الان در شرایط فعلی اصلا دلم نمی خواهد ازدواج کنم و در شرایط فعلی ازدواج برایم ترسناک است و اصلا دلم نمی خواهد این کار را بکنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39k8je

اخبار مرتبط



آخرین اخبار