تاریخ انتشار: 1397/08/05 14:14
کد خبر: 124468

نقش شفر در شکست استقلال/ پایان ماه عسل

نقش شفر در شکست استقلال/ پایان ماه عسل

هومن جعفری؛ شکست در دیدار 6 امتیازی و باختن به رقیب فصل بعد برای نشستن روی نیمکت استقلال! غیر از اینکه فاصله این دو تیم افزایش یافته و سپاهان هم فرار بزرگ خود را تدارک می بیند ، شفر هم بیشتر جایگاه خود نزد افکار عمومی را متزلزل تر از قبل می بیند. همین یکی دو ماه قبل بود که شفر در ورزشگاه آزادی مقابل السد بدترین توهین ها را شنید تا مشخص شود ماه عسلش با آنها مدتهاست که تمام شده.

دنبال مقصر نگردید که فعلا متهم اصلی ماجرا مرد آلمانی است. ناکارآمدی خریدهای شفر هر روز بیشتر از قبل مشخص می شود. گرو احتمالا تنها مهاجم دنیاست که در ده هفته اولش در لیگ حتی یک شوت داخل چهارچوب نداشته! نیومایر هم تنها به یکی دو شوت خوب خارج از چهارچوب اکتفا کرده و بس! استقلال سال قبل با پاس های جباروف و گل های تیام مربی خود را تا مرز تبدیل شدن به بهترین مربی خارجی تاریخ خود پیش برده بود اما حالا حتی نمی شود مطمئن بود که او تا پایان فصل در تهران بماند! شفر نه خوب ترکیب می چیند، نه خوب تعویض می کند و نه خوب یار گرفته. تعویض های بین دو نیمه اش نشان می دهد که ترکیب اولیه اش خوب نیست. بازیکن های جوانش در زمین محو می شوند و بیرون هم نمی آیند و دستکم دو یه سه بازیکنش در طول بازی ، حتی یکبار هم از سوی گزارشگر بازی نام برده نمی شوند تا یادمان باشد در زمین حضور دارند. این آن شفری است که سال قبل استقلال را تا یک چهارم نهایی آسیا بالا برد؟ جدا این همان شفری است که سال قبل همه ما را به هیجان می آورد؟

شاید بهتر باشد بگوییم این همان اوست. همانی که خریدهای خارجی بی کیفیت انجام می دهد.همانی که روی اسکلت تیم منصوریان سوار شد و به داشتن یک مهاجم گلزن آقایی کرد. همانی که مدیربرنامه خودش و بازیکنان خارجی اش مشترکند و همین موضوع است که صدای همه را دراورده! همانی که بی کیفیت ترین بازیکنان خارجی ممکن را برای استقلال جذب کرده که از دادن یک پاس گل یا زدن یک گل یا حتی زدن یک شوت داخل چهارچوب عاجزند! مگر اینکه به این فکر کنیم که این فصل همه دانشش را در سوییس جا گذاشته!

photo_۲۰۱۸-۱۰-۲۷_۱۳-۴۱-۴۸

جدایی چند بازیکن کلیدی تیم را نباید از یاد برد اما شفر این فرصت و شناخت را داشت که نفرات بهتری را جذب کند. نیومایر و گرو  و ضعف این دو به خوبی نشان می دهد که مربی آلمانی از کجا در حال ضربه خوردن است!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ww6zd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی در نقشی دیگر ظاهر شد