تاریخ انتشار: 1397/07/17 21:11
کد خبر: 126910

طالبی: فردا مس کرمان و آقای دست نشان با حریف سختی روبرو خواهند شد

ابراهیم طالبی، سرمربی تیم قشقایی گفت: بردن تیم مس کرمان را تمرین کرده ایم و فردا مردم نتیجه بازی را خواهند دید.
طالبی: فردا مس کرمان و آقای دست نشان با حریف سختی روبرو خواهند شد

طالبی در گفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی درخصوص شرایط تیم قشقایی اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است. خوب کار می کنیم و خوب نتیجه می گیریم.

مربی قشقایی در خصوص کسر سه امتیاز بازی با سیاه جامگان و از دست دادن صدر جدول گفت: بازی با سیاه جامگان، آن هم در خارج از خانه با یک گل عقب بودیم و دو بر یک بردیم، نتیجه‌اش برای تیم ما خوب بود و  از این بابت خوشحال بودیم خیلی زود به صدر رسیدیم.

اما این کسر امتیاز و از دست دادن صدر جدول هیچ ایرادی ندارد. مهم این است در یک ماراتن ۳۲ کیلومتری شرکت داریم. اینکه وسط راه تیم چه موقع صدرنشین باشد مهم نیست.

طالبی درخصوص بازی فردای تیمش با مس کرمان گفت:

خوشحالم با تیمی بازی داریم که سال ها ساختار فوتبالی خوبی در کشور دارد.

سرمربی این تیم، آقای دست نشان لیگ یک را به خوبی می شناسد و تیم خیلی خوبی هم دارند.

وی افزود: می دانم فردا آقای دست نشان و تیم مس کرمان با حریف سختی روبرو خواهند شد. ما بردن مس را تمرین کردیم و فردا مردم نتیجه بازی را خواهند دید.

سرمربی قشقایی درباره سطح لیگ یک اظهار داشت: لیگ یک، لیگ پویایی است. بازی تیم ها نزدیک به هم است. لیگ که به این صورت باشد، هر هفته نتایج عجیب غریبی هم رقم می خورد.

طالبی درپایان در رابطه با اینکه قشقایی به دنبال صعود به لیگ برتر است تصریح کرد: ما هر هفته برای رسیدن به موفقیت تلاش و تمرین می کنیم.

بازی به بازی پیش می رویم و موفقیت در هربازی ما را به صعود به لیگ برتر می رساند. بازی هفته آخر ما در شیراز مقابل شهرداری تبریز است که امیدوارم آن روز، جشن صعود تیم قشقایی باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjxwo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم طالبی: هدفم لیگ برتری کردن قشقایی است/ همدلی رمز موفقیت تیم ما است
سرمربی قشقایی شیراز مطرح کرد؛