تاریخ انتشار: 1397/08/01 10:21
کد خبر: 125163

پوگبا مورد انتقاد شدید قرار گرفت

سرمربی سابق لیورپول و نیوکاسل بار دیگر به انتقاد شدید از پوگبا پرداخت و مهارت‌های فوتبالی او را زیر سوال برد.
پوگبا مورد انتقاد شدید قرار گرفت

و به نقل از دیلی استار، منچستریونایتد در آخرین دیدار خود از دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه‌شنبه) برابر یوونتوس قرار می‌گیرد. در این دیدار پل پوگبا این فرصت را دارد که مانند کریستیانو رونالدو برابر تیم سابق خود به میدان برود.

گریم سونس کارشناس اسکای اسپورت که خود پیشتر سابقه هدایت تیم‌هایی چون لیورپول و نیوکاسل را در کارنامه دارد با انتقاد از این بازیکن گفت: من فکر می‌کنم صبر مربیان یونایتد از پوگبا به سر رسیده است. مربی نمی‌تواند به بازیکن یک نکته را مادام گوشزد کند. مربی یک بار یا دو بار چیزی را به بازیکن می‌گوید و وقتی او به صحبت‌های مربی گوش نمی‌دهد، تصمیم دیگری می‌گیرد. این پسر بدن خیلی خوب و ورزیده‌ و گام‌های خیلی بلندی دارد که در سرعت می‌تواند به او کمک کند ولی اگر یک نفر با بدن من هم بود می‌توانست جلوی ضربه سر رودیگر را بگیرد. شما نیاز ندارید که بهترین بدن ممکن را داشته باشید تا جلوی ضربه زدن یک بازیکن را بگیرید. او تکنیک خوب و بدن خوبی دارد ولی از نظر من اصول اولیه فوتبال را هم نمی‌داند.

او در پایان صحبت‌های خود گفت: مردم من را بزرگ‌ترین منتقد او می‌دانند ولی ژوزه سرمربی پوگبا هم از او راضی نیست. قطعا مورینیو هم مثل من این سوال را می‌کند که اگر این بچه گوش می‌داد و به یادگیری خود ادامه می‌داد چه فوتبالیست خوب و بزرگی می‌شد.

پل پوگبا در دو بازی خود در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا برای یونایتد موفق شده دو گل به ثمر برساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omalq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس | واکنش جالب مورینیو به اشتباه عجیب پوگبا

پوگبا: اِزار بهترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر است
جو اولدترافورد در بازی با نیوکاسل آتشین بود

پیشنهاد عجیب به فوق ستاره قرمزپوشان
درخواست جالب نیمار از پل پوگبا