//
کدخبر: ۳۶۴۹۵۸ //
تست بینایی | تست دقت

اگر به تصویر خوب دقت کنید یک آیفون وجود دارد/ ۱۵ ثانیه فرصت داری پیداش کنی!

آیفون مخفی در تصویر را پیدا کن! اگر در عرض 15 ثانیه پیدایش کنی، بینایی تیزی داری.

اگر به تصویر خوب دقت کنید یک آیفون وجود دارد/ 15 ثانیه فرصت داری پیداش کنی!
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر دوست دارید مغز خود را به چالش بکشید بهتر است فعالیت‌های مغزی خودتون را افزایش بدهید. به باور محققان حل پازل‌ها، بازی های فکر و .. که نیازمند دقت و تمرکز فراوان است، فعالیت مغزی را افزایش می دهد.

با افزایش عملکرد مغز، سطح توانائیهای شناختی افراد افزایش پدیا می کند. در تست بینایی گوشی همراه، شما باید از تمام دقت و تمرکز خود برای یافتن آـیفون استفاده کنید. البته برای یافتن گوشی فقط 15 ثانیه فرصت دارید.

برای مشاهده تست های سرگرم کننده و فال های روز اینجا کلیک کنید

تست بینایی گوشی همراه

همانطور که اشاره شد در چالش جدید یا تست بینایی گوشی همراه تصویر جدیدی برای شما به اشتراک گذاشته شده است. در تصویر تست بینایی گوشی همراه باید شما بتوانید آیفون مخفی را در عرض 15 ثانیه پیدا کنید. 15 ثانیه زمان مناسب و کافی برای یافتن یک گوشی در این تصویر است.

اگر شما بتوانید در کمتر از 15 ثانیه موفق به شناسایی گوشی موبایل شوید، نشان می دهد که از قدرت دید و تمرکز عالی برخوردار هستید. با دقت به تصویر نگاه کنید!

تست-بینایی-گوشی-همراه-1

پاسخ تست بینایی گوشی همراه

اگر در زمان معین آیفون را در تست بینایی گوشی همراه پیدا کرده اید، شما یک نابغه هستید و مغزتان خیلی سریع کار می کند. توهمات نوری در افزایش سطح تمرکز و ذهن شما بسیار موثر هستند. اگر هم تاکنون موفق به پیداکردن این گوشی همراه نشدید می توانید به بالا مراجعه کرده و شانس خود راب بیشتر امتحان کنید. و یا اینکه به پاسخ تست در پایین مراجعه کنید.

تست-بینایی-گوشی-همراه-2

انجام مکرر بازی های فکری نقش مهمی در افزایش دقت و تمرکز شما دارند. شما می توانید با انجام این تست ها، توانائیهای شناختی خود را افزایش دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۹۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان