//
کدخبر: ۳۵۵۷۲۴ //
افسانه پاکرو

تصویری جذاب از چهره زیبای افسانه پاکرو با آرایشی ملیح

افسانه پاکرو با انتشار تصویری زیبا با آرایشی ملیح در اینستاگرامش مخاطبان را مجذوب کرد.

تصویری جذاب از چهره زیبای افسانه پاکرو با آرایشی ملیح
به گزارش فرتاک نیوز،

افسانه پاکرو متولد 11 اردیبهشت 1362 در اهواز هنرپیشه سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. افسانه پاکرو فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی)است.

c60c5c38-cde0-4827-abdc-c7db80da6eb6

بیوگرافی افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد 4 اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد، مجرد است، فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی)است. افسانه پاکرو عاشق بازیگری است و از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد.

مصاحبه با افسانه پاکرو

1. خانم افسانه پاکرو، تولد شما چه روزی است ؟

افسانه پاکرو: من در ۴ اردیبهشت به دنیا آمدم اما با اشتباهی که صورت گرفته در همه جا ۱۱ اردیبهشت ثبت شده و من به دلیل اینکه کمتر مصاحبه می کنم، جایی مطرح نکردم و همه ۱۱ اردیبهشت به من تولدم را تبریک می گویند.

2. خانم پاکرو از حضور خود در سینما برایمان بگویید؟

افسانه پاکرو: در سال ۸۳ اولین بار با فیلم «محکومین به بهشت» به سینما معرفی شدم، البته یک سال قبل از آن در کلاس های استاد سمندریان شرکت کردم و قرار بود دوره ای از کلاس های آقای  فخیم زاده را بگذرانم که به دلیل حضور در اولین فیلم خود نتوانستم. اما سال ها بعد در سریال «تکیه بر باد» با ایشان همبازی شدم.

3. شما در زمینه  نقاشی فعالیت دارید؟

افسانه پاکرو: بله. در دانشگاه سوره رشته نقاشی خواندم و یکی از بهترین علایق من همین رشته است. سال هاست کنار بازیگری نقاشی می کنم.

افسانه پاکرو

4. نظر خانواده درباره حضور شما در عرصه بازیگری چه بود؟

افسانه پاکرو: زمانی که من رشته نقاشی را انتخاب کردم، همه پدر و مادرها اصرار داشتند فرزندانشان پزشکی و مهندسی بخوانند، اما خانواده من با انتخاب من موافق بودند، البته بعدها به آن ها گفتم کاش شما هم اصرار می کردید که من پزشکی بخونم؛ چون به رشته پزشکی نیز علاقه زیادی داشتم و  دو سه سال بعد از بازیگری با تغییر رشته کنکور پزشکی دادم و در همان کنکور اول قبول شدم اما چون تصمیم سختی بود در نهایت بازیگری را ادامه دادم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۷۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان