تاریخ انتشار: 1400/12/10 12:50
لیلا بلوکات
کد خبر: 26881

"لیلا بلوکات" یهو چقدر جوون شد؛ خانم ایران و اروپا رو قاطی کرد شد روسری با شلوارک!

لیلا بلوکات بازیگر جذاب ایرانی که عاشقه عکس گرفتن از خود است اینبار تصویری از جوان اش منتشر کرد.
"لیلا بلوکات" یهو چقدر جوون شد؛ خانم ایران و اروپا رو قاطی کرد شد روسری با شلوارک!

لیلا بلوکات بازیگر جذاب و پر طرفدار ایرانی می باشد که آخرین بار در سریال "از سرنوشت" ایفای نقش داشت و دارد. اما اگر شما هم فکر می کنید این بازیگر خانم هنرمندی عادی است و هوادار خاصی ندارد باید بگوییم که وی در صفحه اینستاگرام خود بیش از 2 میلیون فالوور داره با کلی کامنت و نظر مثبت از سوی کاربرا.

لیلا بلوکات سن کمی ندارد اما همچنان مجرد است و ظاهرا از این شرایط هم راضی می باشد. او می گوید یا خانوادم میخوان منو شوهر بدن یا مردم! اما از اونجایی که لیلا خانم بلوکات دستش خیلی به کار خیر میره و دائما تو جنب و جوشه، احتمال میده که همسر آینده مثل خودش نباشه و حتی ممکنه جلوی فعالیت ایشونم بگیره به همین دلیل علاقه ای به ازدواج ندارد. البته که این ها گفته های خود خانم بازیگر است نه ما!

از این ها که بگذریم لیلا بلوکات خیلی خیلی تو اینستا فعاله و بیشتر عکساشم با حرفه ای و ژست گرفته شده و البته بزک کرده است. اما خب خانم بازیگر یه بدی داره این که علاقه زیادی به فیگور های قیافه بگیر و مثلا حواسم نیست، داره! وی به تازگی هم عکسی از خود منتشر کرد که از روی چهره اش انگاری تصویر قدیمیه و متنی زیبا نوشت. (برخلاف بیشتر وقتا که فاز دِپ داره!)

لیلا بلوکات

در ادامه یکمم از عکسای سیس عقاب خانم بازیگر رو مشاهده می کنید.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

خودنمایی پا بیرون ریختن پا؟!!

تو سینما همانطور که میدونید و احتمالا زیاد هم دیدن برخی خانم های بازیگر هستند مثل مینا وحید یا مهراوه شریفی نیا علاقه زیادی به نشون دادن پاهاشون دارن و حالا یا شلوار خیلی خیلی جذب با اندام تو پر میپوشن و یا شلوار خیلی کوتاه در حدی که ساق پاهاشون کاملا مشخص باشه!

حالا لیلا بلوکات هم یکی از همین خانم هاست که تازه زده رو دست بقیه. وی خیلی اهل پوشیدن مانتو ها جلو باز بیرون ریختن ران پا نیست اما در عوض شلواراش به قدری کوتاه که گاهی شبیه به شلوارک میشه و نظرات ناجور و افکار مریضیه که روانه خانم بازیگر میشه!

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

اینهمه قرتی بازی واسه چیه؟!

اما چند وقتی میشه که خانم خانما دائما تو اتلیه و مطب جراحی زیبایی و سالن های آرایشی عکس میزاره و ظارهرا لیلا بلوکات هم تو راه تلاش برای شاخ شدن و فالووره بیشتره! احتمالا در آینده ای نه چندان دور باید در انتظار دیدن تبلیغات خانم بازیگر هم باشیم.

لیلا بلوکات

به هر روی به نظر می رسد این عکس های آتلیه ای و جلوه گری ها اقتضای شغل بازیگری شده و بازیگران علی الخصوص خانوم ها برای اینکه در بورس باشند و به چشم بیایند هر از گاهی تصاویری این چنینی از خود در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.

خلاصه که لیلا بلوکات خیلی عکس گرفتن رو دوست داره و ازر اعتماد به نفس خوبی هم برخورداره و تا به حال عمل جراحی زیبایی نداشته گونه هاشم به گفته خودش خدا دادیه!

لیلا بلوکات

زندگی شخصی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. بلوکات در رشته کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdlbd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لباس های ورزشی لیلا بلوکات در باشگاه/عکس