تاریخ انتشار: 1397/03/28 20:41
کد خبر: 143179

پنج دلیل برای اثبات توانایی‌ داوید دخیا

روزنامه مارکا در شماره امروز خود پنج دلیل برای اثبات توانایی‌ داوید دخیا آورد و آن را مستحق پوشیدن شماره یک اسپانیا دانست.
پنج دلیل برای اثبات توانایی‌ داوید دخیا

داوید دخیا، دروازه‌بان اول اسپانیا در بازی مقابل پرتغال بر روی فرم ایده‌آل خود قرار نداشت و هنگام گل دوم و سوم حریف خود اشتباهات غیر قابل جبرانی انجام داد و مغلوب هنرنمایی فوق ستاره پرتغالی شد. حال روزنامه مارکا اسپانیا از پنج دلیلی استفاده کرده که می‌‍توان با اتکا به آن‌ها باز هم دخیا را درون دروازه اسپانیا قرار داد.

پنج دلیلی که به شرح زیر است:
1: اسپانیا-اوکراین (یورو 2016)
ویسنته دل بوسکه این بازیکن را درون دروازه اسپانیا قرار داد و به کمک دخیا برد بزرگی را به دست آورد. وی در دیدار برابر اوکراین 10 سیو از خود به جا گذاشت تا تیمش در آن مسابقه موفق شود.

2: اسپانیا-ایتالیا (بازی دوستانه در 2016)
وی قبل از شروع یورو 2016 در دیدار دوستانه با ایتالیا توانست در رقابت با ایکر کاسیاس مجموعه‌ای از واکنش‌ها را نشان دهد و به عنوان دروازه‌بان اول لاروخا در جام جهانی انتخاب شود.

3: اسپانیا-ایتالیا (مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016)
هر چند اسپانیا این بازی را با باخت پشت سر گذاشت اما دخیا با واکنش‌های خوب و به موقع خود مانع از سنگین‌تر شدن شکست ماتادورها در این بازی شد.

4: اسپانیا-جمهوری چک (اولین مسابقه ماتادورها در یورو 2016)
ماتادورها در اولین بازی خود در یورو 2016 برابر جمهوری چک قرار گرفتند و در نهایت با تک گل پیکه در دقیقه 87 بازی برنده این دیدار نفس‌گیر شدند. در آن بازی دخیا بسیاری از موقعیت‌های حریف را با موفقیت خنثی کرد تا دل بوسکه به یک برد شیرین دست پیدا کند.

5: اسپانیا-ایتالیا (مرحله مقدماتی جام جهانی 2018)
تیم ملی اسپانیا در دیداری حساس برابر ایتالیا به میدان رفت و در نهایت با نتیجه پرگل 3-0 حریف خود را پشت سر گذاشت. دخیا در این بازی برابر بالوتلی، وراتی، اینسینیه و گابیادینی عملکرد خوبی داشت و آن‌ها را در رسیدن به گل ناکام گذاشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dbzlq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهمترین رویارویی‌های بازی ایران و اسپانیا