//
کدخبر: ۳۳۲۷۳۹ //

قربون صدقه‌های خاص بهنوش بختیاری برای مهران مدیری+عکس باورنکردنی

بهنوش بختیاری بازیگر پرحاشیه ایرانی، چند روزی است با انتشار عکس دوباره حواشی زیادی را برای خود و مهران مدیری ایجاد کرده است.

قربون صدقه‌های خاص بهنوش بختیاری برای مهران مدیری+عکس باورنکردنی
به گزارش فرتاک نیوز،

بهنوش بختیاری بازیگر پرحاشیه سینمای ایران است. بهنوش بختیاری از آن دسته از بازیگران است که فعالیت زیادی در فضای مجازی به ویژه صفحه رسمی اینستاگرامش دارد. بهنوش بختیاری در یک خانواده ۶ نفره به دنیا آمده است.در ادامه می توانید عکس بهنوش بختیاری  با موهای بنفش را ملاحظه کنید.

بهنوش+بختیاری

بهنوش+بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری متولد ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۴ در بیمارستان اقبال تهران می باشد.او در یک خانواده ۶ نفره متولد شده است، پدر وی بختیاری و مادرش اهل تهران می باشد و دارای دو برادر و یک خواهر می باشد و بهنوش فرزند کوچک خانواده است.بهنوش بختیاری از دانشگاه آزاد اسلامی مدرک مترجمی زبان فرانسه را در مقطع لیسانس اخذ کرده است.

او همزمان با تحصیل در دانشگاه، به مدت یک سال کلاس های بازیگری را در مدرسه رسام هنر و زیر نظر مهتاب نصیرپور همسر محمد رحمانیان(گارگردان، مدرس تئاتر و نمایش نامه نویس) سپری کرد.

بهنوش بختیاری عکسی از خودش و مهران مدیری در صفحه مجازی منتشر کرده است که در آن از کلمات بسیار محبت آمیز و صمیمی برای این بازیگر توانمندمان استفاده کرده است.

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 با محمدرضا آرین ازدواج کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

بهنوش+بختیاری (1)

بهنوش بختیاری به مراسم ساده ازدواجش اشاره کرد و گفت:مهریه من 14 سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر و پوشیدن لباس عروس و آرایشگاه رفتن راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

بازیگری بهنوش بختیاری در سینما و تلویزیون

بهنوش بختیاری پیش از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی صحنه فعالیت میکرد و از این طریق به دنیای سینما راه یافت. خانم بازیگر در حین فعالیت به عنوان منشی صحنه دوره ای یکساله را زمینه تئاتر زیرنظر مهتاب نصیرپور بازیگر کشورمان گذراند.

بهنوش بختیاری که سودای بازیگر شدن را در همان دوران که به عنوان منشی صحنه فعالیت میکرد را در سر داشت اولین بار در سال 75 در سریال هوای تازه به کارگردانی محمد رحمانیان به ایفای نقش پرداخت.

پشت دیوار شب به کارگردانی مهران تاییدی در سال 76 اولین تجربه بازیگری بهنوش بختیاری در سینما بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۷۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان