//
کدخبر: ۳۲۹۶۷۵ //
مهدی قائدی و همسرش ستاره معصومی

همسر مهدی قایدی با لباسی متفاوت در دبی

تصویری از مهدی قایدی به همراه همسرش در دبی که در شبکه های اجتماعی جنجال به پا کرده است

همسر مهدی قایدی با لباسی متفاوت در دبی
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی قایدی بازیکن استقلالی در در بوشهر بدنیا آمده و در پست وینگر بازی می کند. مهدی قایدی در نخستین فصل بازی خود در باشگاه ایران جوان بوشهر با 10گل عنوان پدیده لیگ یک را کسب کرد. مهدی قایدی بازیکن کم سن و سال استقلال با جثه کوچکش به باشو معروف شده و به او نیمار ایرانی هم گفته می شود، مهدی قائدی در یک تصادف جنجالی و مرگ یک فوتبالیست در بوشهر به یک سال حبس تعزیری محکوم شد.مهدی قائدی و همسرش اخیرا به سوژه داغ رسانه ای تبدیل شدند.

مهدی قائدی و همسرش برای تفریح به دبی سفر کردند در ادامه عکس لو رفته از آن ها را در خارج از کشور و با تیپ نامتعارف و لخت مشاهده می کنید.

آبرو-ریزی-مهدی-قائدی-همسرش-دبی-318

آن ها اکنون در خارج از کشور هستند اما جنجال هایی که در داخل کشور بر پا می کنند قابل شمارش نیست. اخیرا عکسی از همسر مهدی قائدی در فضای مجازی پخش شده که توسط یکی از مردم و بدون اطلاع آن ها گرفته شده است. در این عکس همسر مهدی قائدی با پوششی غیر متعارف و بدون شلوار ظاهر شده است. مخاطبانشان با دیدن این عکس ها واکنش های تندی نسبت آنان نشان دادند. برخی از کاربران آن ها را کم سن و سال شمردند و کارهایشان را با عنوان نداشتن بلوغ فکری و اجتماعی توجیح کردند اما در این میان ، جامعه باید به آن باور برسد که افراد مطرح و سلبریتی جزو الگوهای جامعه هستند و تمام رفتار و پوشش آن ها میان دوربین های مردم و مخاطبانشان قرار دارد.

سوال اصلی این است، که " چرا سلبریتی هایمان با خروج از ایران به ابتذال اخلاقی می رسند و کارهای نامتعارفی انجام می دهند؟" و عجیب ترین نکته این است که این سلبریتی ها اکثرا جوان و کم و سن و سال هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۶۷۵ //
ارسال نظر
 
  • مجید

    این مردک غیرت نداره.

  • ناشناس

    واقعا شرم آوره چرا هرچی ایرانی هست تا رف تن دبی شلوارک میپوشن

  • ترانه مهر شکوهیان

    خدایا زمان را به عقب برگردانید تا زهرا بخشی زاده سه ساله هشت یا نه کیلو گرم بیشتر وزن نداشته باشد و لاغر باشد
    بیست و دو سال سن با وزن 55 کیلو گرم باشد

  • محمد

    این آدم هم سن ش کمه هم عقلش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان