//
کدخبر: ۲۵۴۹۵۰ //
رییس قوه قضاییه :

دادستان‌ها و قضات مراقبت کنند جامعه به کروناهای مجرمانه مبتلا نشود

رییس قوه قضاییه گفت: ارتقاء کرامت مردم دردستگاه قضایی، مبارزه بافساد وتلاش برای رفع موانع تولید سه اولویت دستگاه قضادرسال 99 است.

دادستان‌ها و قضات مراقبت کنند جامعه به کروناهای مجرمانه مبتلا نشود
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت‌الله رییسی  در جلسه شورای روسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌های سراسر کشور اعلام کرد: ارتقاء کرامت مردم دردستگاه قضایی، مبارزه با فساد وتلاش برای رفع موانع تولید سه اولویت دستگاه قضا در سال 99 است.

وی افزود: گسترش عدل راهبرد فعالانه دستگاه قضاست؛ برای احیای حقوق مردم، منتظر رسیدن دادخواست و شکایت نمانید و   برای رفع فساد، نظارت های پیشگیرانه هم درون دستگاه قضایی هم در سطح کشور را توسعه دهید.

رییسی خاطرنشان کرد: انحصارگری، عدم وجود رقابت و عدم شفافیت از موانع فراگیر احقاق حقوق عامه در کشور است که باید دادستان‌ها درجهت رفع آن اقدام کنند.

رییسی تاکید کرد: دادستانها و قضات مراقبت کنند جامعه به کروناهای مجرمانه مبتلا نشود.

وی افزود:  بعد ازشناسایی مبتلایان به کروناهای اقتصادی و اخلاقی واجتماعی، اولا مراقبت کنید خودتان مبتلا نشوید سپس علت یابی کنید و برای درمان، حکم صادرکنید. درپایان هم بر دوران نقاهت مجرم وبرای بازگشت او به جامعه نظارت کنید.

رییس قوه قضاییه تاکید کرد: دادستانها و قضات مراقبت کنند جامعه به کروناهای مجرمانه مبتلا نشود.

وی افزود:  بعد از شناسایی مبتلایان به کروناهای اقتصادی و اخلاقی واجتماعی، اولا مراقبت کنید خودتان مبتلا نشوید سپس علت‌یابی کنید و برای درمان، حکم صادرکنید. درپایان هم بر دوران نقاهت مجرم و برای بازگشت او به جامعه نظارت کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۹۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان