تاریخ انتشار: 1397/08/02 10:15
کد خبر: 124976

برد؛تنها راه نجات پرطرفدارترین تیم لیگ برتری برای فرار از قعر جدول است!

تیم فوتبال پرطرفدار و لیگ برتری نساجی مازندران برای فرار از قعر جدول راهی جز پیروزی برابر ماشین سازی تبریز را در خانه ندارد.
برد؛تنها راه نجات پرطرفدارترین تیم لیگ برتری برای فرار از قعر جدول است!

هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر پنجشنبه آغاز می شود و در یکی از حساس ترین دیدارها، نساجی مازندران در قائمشهر میزبان ماشین سازی تبریز خواهد بود و پرطرفدارترین تیم لیگ برتر برای فرار از قعر جدول چاره ای ندارد تا ماشین سازی را از کار بیندازد و به برد دست یابد.

داور بازی: پیام حیدری،کمک ها: جواد مداح، امیر نجفی و مهرداد عرب براقی، ناظر: حسین عسگری و زمان بازی ۱۶ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه دراستادیوم شهید وطنی قائمشهر خواهد بود.

نساجی مازندران؛ نساجی مازندران تا پایان هفته نهم در اولین تجربه لیگ برتری اش با کسب یک پیروزی، چهار شکست، چهار تساوی و هفت امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد ولی با این وجود با نظر کارشناسان امر یکی از تیم های بوده که بیشترین ضربه را از سوت های اشتباه داوران خورده است، به طوری که نکونام و شاگردانش در بازی برابر تیم هایی چون ذوب آهن، تراکتورسازی، پارس جم، فولاد خورستان، پرسپولیس، سایپا و سپاهان به طور مستقیم از اشتباه داوران متضرر شده و بیش از هفت امتیاز را از دست داده اند. قائمشهری ها در هفته دهم لیگ برتر در حالی باید مقابل ماشین سازی قرار گیرند که تا به اینجا با کسب ۶ تساوی، نشان داده برنامه های زیادی برای کسب حداقل امتیاز دارد و از طرفی نکونام و شاگردانش به خوبی می دانند که برای رهایی از انتهای جدول باید با دست پر زمین مسابقه را ترک کنند.

بازیکن تاثیرگذار؛ فرشاد فرجی

فرشاد فرجی پس از انتقال به سمت راست خط دفاعی نساجی، علاوه بر حضور تاثیر گذار در دفاع در فاز تهاجمی هم کمک زیادی به مهاجمان تیمش می کند.

محروم: -

ماشین سازی؛ مهاجری و شاگردانش تا پایان هفته نهم  با کسب یک پیروزی، ۶ تساوی، دو باخت و ۹ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارند، به طوری که خودروسازان تبریزی چهار بازی ابتدایی خود را مقابل تیم های استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان، سپیدرود و پیکان با تساوی یک - یک به پایان رساند و پس از دو شکست مشابه ۲-۱ برابر ذوب آهن و تراکتورسازی، اولین پیروزی خود را مقابل پارس جم جشن گرفتند و دو دیدار بعدی شان برابر فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان را نیز با تساوی ۱-۱ به پایان رساندند تا به همراه آبادانی ها تا به اینجای لیگ با کسب ۶ تساوی از این حیث صدرنشین باشند. ولی با این وجود مهاجری و شاگردانش به خوبی می دانند که حتی برای به دست آوردن حداقل امتیاز در دیدار برابر نساجی، جدا از شاگردان نکونام باید مقابل هواداران این تیم که بدون شک به مانند تمام بازی های گذشته استادیوم شهید وطنی را به دیگی جوشان تبدیل خواهند کرد، استقامت کنند.

بازیکن تاثیرگذار؛ رضا خالقی فر

خالقی فر، مهاجم بابلی ماشین سازی در این دیدار به دنبال ادامه روند گلزنی های خود خواهد بود و می تواند روز سختی را برای مدافعان نساجی رقم بزند.

محروم؛ -

تقابل ویژه؛ تقابل فرید بهزاد کریمی که سابقه بازی در نساجی را در کارنامه دارد، با هواداران و تیم سابقش می تواند به جذابیت های این دیدار بیافزاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dwyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معادلات چند مجهولی برای نساجی/ جواد یک بازی دیگر فرصت دارد!
اختصاصی